۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
چرخش نادری به سمت سرخپوشان؛

جنگ سرخابی‌ها برای جذب کاپیتان تیم ملی نوجوانان

کاپیتان تیم ملی نوجوانان مدنظر و در تیررس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ این روزها خبر مذاکره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با سبحان نادری کاپیتان تیم ملی نوجوانان نقل محافل فوتبالی و در صدر خبرهای نقل و انتقالاتی کشور بوده و حتی در این میان گفته می شود مذاکرات کامران عباسی مدیر برنامه‌های وی با مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به مذاکره با مدیران باشگاه استقلال سازنده بوده و طرفین نیز به توافقاتی در زمینه شروع همکاری و عقد قرارداد رسیده اند تا نادری چرخش ۳۶۰ درجه‌ای به سمت سرخپوشان داشته باشد.

سبحان نادری بازیکن مدنظر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سوابق درخشان فوتبالی را در کارنامه خود دارد و همین سوابق درخشان وی سبب شده تا کادرفنی و مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نگاه ویژه ای به این بازیکن آینده دار کشورمان داشته و به طور جد بدنبال جذب وی باشند.

از سوابق درخشان نادری که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را راغب به جذب این بازیکن کرده می توان به عضویت و بازی در تیم‌ ملی زیر 13 سال، عضویت، بازی و کاپیتانی در تیم ملی زیر 14 سال، تیم ملی زیر 15 سال و نهایتا تیم ملی نوجوانان اشاره کرد.

نادری همچنین سابقه حضور در تورنمنت‌های کشور ارمنستان، ازبکستان، قطر، چین، تاجیکستان و مقدماتی بازی‌های آسیایی و جهانی را با پیراهن تیم ملی نوجوانان در کارنامه خود دارد.
   
کاپیتان تیم ملی نوجوانان علاوه بر اینکه در رده ملی سوابق درخشانی در کارنامه خود دارد در سطح باشگاهی نیز به موفقیت‌های خوبی دست یافته و سوابق بسیار درخشانی را برای خود دست و پا کرده تا همه این سوابق و موفقیت‌ها در رده باشگاهی و ملی سبب شود تا وی در تیررس سرخابی‌های پایتخت قرار بگیرد.

نادری در سن 13 سالگی با تیم نونهالان برق جدید شیراز مقام سوم لیگ کشوری را بدست آورد و در آن سال یعنی سال 95 موفق شد با پیراهن برق جدید 8گل برای این تیم به ثمر برساند تا نقش پررنگی در کسب مقام سومی تیم برق داشته باشد. 

موفقیت‌های نادری در رده باشگاهی و یک سال پس از حضور در تیم برق ادامه یافت و وی در سال 96 با تیم نونهالان ذوب آهن اصفهان توانست با به ثمر رساندن 17 گل عنوان دومین گلزن برتر لیگ برتر نونهالان کشور را از آن خود کند.

او در سال 97 و در سن 15 سالگی با تیم نوجوانان ذوب آهن اصفهان مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان را تجربه کرد و علاوه بر آن موفق شد عنوان مهم آقای گلی این مسابقات را کسب کند.

کاپیتان فعلی تیم ملی نوجوانان نهایتا در سال‌ 98 در عضویت تیم نوجوانان و جوانان و در سال 99 و 1400 در عضویت تیم جوانان و امید ذوب آهن اصفهان بود و با پبراهن این باشگاه در رقابت‌های کشوری شرکت کرد.

با این حال و با همه این سوابق درخشان باید منتظر ماند و دید که در نهایت جنگ دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای جذب کاپیتان فعلی تیم ملی نوجوانان به کجا خواهد انجامید و سرانجام نادری راهی کدام یک ار تیم‌های پرطرفدار کشور خواهد شد.
ترند های روز