۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
پنالتی بادآورده برای خیبر در دیدار هفته سوم؛

غلام سلیمانی: پنالتی خیبر صحیح نبود (ویدئو)

کارشناس داوری برنامه فوتبال یک نیز پنالتی اعلام شده به سود خیبر را صحیح ندانست.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پس از اینکه حیدر سلیمانی کارشناس داوری کشور با بازبینی صحنه‌های داوری دیدار خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گل دوم تیم خیبر برابر استقلال خوزستان را به دلیل خطای هند بازیکن این تیم مردود تشخیص داده بود امروز نیز غلام سلیمانی یکی دیگر از کارشناسان داوری کشور با حضور در برنامه فوتبال یک و کارشناسی صحنه‌های داوری این دیدار خطای پنالتی اعلام شده به سود خیبر را که تبدیل به گل اول این تیم شد را صحیح ندانست تا مشخص گردد تیم خیبر در دیدار هفته سوم بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده است!

غلام سلیمانی در خصوص صحنه خطای پنالتی اعلام شده به سود خیبر گفت: اصلا در این صحنه برخوردی صورت نگرفته و جاگیری داور نیز در این صحنه مناسب است تعجب می کنم که چرا این صحنه را خطای پنالتی تشخیص داده و اعلام پنالتی کرده است. فکر می کنم داور در این صحنه اشتباه کرده است.

سلیمانی ادامه داد: اصلا ببینید خود بازیکن سفید (خیبر) قبل از اعلام پنالتی پای خود را به چه اندازه برای ضربه به توپ جلو انداخته و موفق هم نمی شود ضربه ای به توپ وارد کند طبیعی است که دفاع باشد و شاید برخوردی هم صورت گرفته اما اصلا پنالتی نبود.