۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
اختصاصی دی اسپورت

جام باشگاه های آسیا/ برد شیرین شهرداری سیرجان در گام نخست

تیم فوتبال شهرداری سیرجان در نخستین بازی خود در دومین دوره رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به یک برد ارزشمند دست یافت.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۴
جام باشگاه های آسیا/ برد شیرین شهرداری سیرجان در گام نخست

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال شهرداری سیرجان نماینده کشورمان در نخستین دیدار خود در دومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهر عقبه اردن به مصاف بنیاد کار ازبکستان رفت و به یک برد ارزشمند دو بر یک دست یافت تا گام نخست را محکم بردارد.

شاگردان مریم جهانجاتی در نیمه نخست به مراتب نمایشی برتر از حریف ازبکی خود داشتند و در همان ابتدای بازی و در دقیقه پنج با شوت رقیه جلال نسب به گل رسیدند تا با انگیزه بالایی ادامه کار بدهند و به خوبی در این نیمه موفق شدند روزنه‌های هجومی تیم بنیادکار ببندند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم بنیادکار برای جبران گل خورده چاره‌ای جز هجوم نداشت و شهرداری سیرجان نیز سعی داشت از جناح چپ با فرارهای زهرا علیزاده دست به ضد حمله بزند که این بازیکن موفق در این نیمه با یک ضربه چیپ زیبا دروازه بنیاد کار را برای بار دوم باز کند.

جام باشگاه های آسیا/ برد شیرین شهرداری سیرجان در گام نخست

پس از این گل حملات ازبک‌ها شدت بیشتری گرفت و شهرداری چی‌ها سعی کردند با یک بازی تأخیری به حفظ نتیجه بپردازند که در دقایق پایانی فرار مهاجم بنیادکار با خطای عارفه سیدکاظمی داور نقطه پنالتی را نشان داد و این ضربه جهت خلاف حرکت سنگربان نماینده کشورمان به گل تبدیل شد تا به بازی به حداقل اختلاف برسد.

شهرداری سیرجان علیرغم هشت دقیقه وقت اضافه ولی به خوبی توانست بازی را اداره کند و به یک برد ارزشمند در گام نخست دست پیدا کند که روحیه بازیکنان این تیم برای بازی دوم دو چندان خواهد شد.