۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

تات: نتیجه صبوری‌مان را با ۲ گل در دقایق آخر گرفتیم

از نگاه مربی تیم ملی فوتبال کشورمان برتری مقابل لبنان حکم یک جایزه را برای شاگردان دراگان اسکوچیچ داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت، ماریو تات مربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل لبنان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از اینکه به اینجا بیاییم، می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. با این حال از دقیقه یک، باور داشتیم تیم بهتری هستیم و در زمین هم نشان دادیم تیم بهتری از لبنان هستیم.

وی افزود: بازی برای ما گره خورد، اما تیم لبنان فوتبالی به معنای واقعی بازی نمی‌کرد و با وقفه زیاد در طول بازی، باعث می‌شد مسابقه از ریتم خارج شود. از دقیقه اول می‌دانستیم باید با تمرکز زیاد بازی را پیش ببریم، اما روی یک توپ نامعلوم و نامشخص گل خوردیم و طول کشید تا نتیجه را برگردانیم. با این حال، نتیجه صبوری خودمان را با دو گلی که در دقایق آخر زدیم، به خوبی گرفتیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این برد، حکم یک جایزه را برای ما داشت که در طول بازی از خودمان صبوری نشان دادیم. بازیکنان ما تا لحظه آخر به خوبی جنگیدند، ذهنیت‌شان را حفظ کردند و می‌دانیم این قدم بزرگی برای صعود ما به جام جهانی است و باور داریم در آینده می‌توانیم از این هم بهتر باشیم.

تات درباره رفتار دراگان اسکوچیچ پس از گل اول ایران که تحریک‌آمیز بود، خاطر نشان کرد: خیلی سخت است چنین موضوعی را توضیح بدهم، اما در بازی‌های اینچنینی که بسیار پرتنش است و تیم حریف مدام باعث وقفه در بازی می‌شود، شما را تحت تأثیر و آزار قرار می‌دهد، چنین حرکاتی طبیعی است. هیجانات ما در آن لحظه بالا بود و نشان دادن چنین حرکتی از سوی سرمربی‌مان هم چندان غیرطبیعی نبود.