۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
غیبت 2 بازیکن اصلی در روند بازی بسیار تأثیرگذار بود؛

مهابادی: از الان قضاوت در خصوص جایگاه تیم عجولانه است

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه گفت: پیش‌بینی و قضاوت در مورد جایگاه تیم در مسابقات امسال با توجه به اینکه تاکنون از مجموع ۳۴ بازی لیگ دسته یک فوتبال، فقط پنج بازی برگزار شده کمی عجولانه است.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ داوود مهابادی در پایان دیدار خوشه طلایی با مس کرمان که در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شددر خصوص بازی اظهار داشت: با داوری غیرمنصفانه و هند بازیکن تیم حریف، پنالتی به ضرر ما اعلام شد به ناحق گل خوردیم اما در ادامه بازیکنانم موفق شدند نتیجه را جبران کنند و گل مساوی را به ثمر برسانند.

مهابادی ادامه داد: در نیمه نخست این دیدار چند موقعیت گل ایجاد شد ولی در نیمه دوم به دلیل کیفیت پایین زمین مسابقه، شاهد بازی فیزیکی از سوی هر ۲ تیم بودیم اما معتقدم که خوشه طلایی می توانست برنده بازی باشد و شایستگی لازم برای کسب سه امتیاز را هم داشت.

سرمربی خوشه طلایی ساوه افزود: قضاوت در مورد جایگاه تیم در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول زود است و  ۲۹ هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است و تیم ما هنوز در ابتدای راه است و قطعا هر روز روند بهتری خواهد داشت.

وی عنوان کرد: تقویت تیم در نیم فصل و انجام تمرینات تاکتیکی برای هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان خوشه طلایی در دستور کار است و امروز هم غیبت ۲ نفر از بازیکنان تاثیرگذار یعنی وحید خشتان و محمد سرافراز در روند بازی امروز بسیار تأثیرگذار بود.

مهابادی در مورد کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه شهید چمران و سابقه ۲ بار آوارگی این تیم به همین دلیل و میزبانی از رقبا در شهرهای اراک، تهران و قم، ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در ساوه گفت: تیم خوشه طلایی در سه سال اخیر در لیگ دسته اول بازی می‌کند و باید امکانات و شرایط ورزشی مطلوب‌تری برای بازیکنان فراهم شود.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه بیان کرد: بسیاری از شهرهای با جمعیت کمتر از ساوه، ورزشگاه مجهز دارند و مسئولان شهرستان باید ضمن تجهیز ورزشگاه شهید چمران نسبت به ساخت یک استادیوم مناسب اهتمام جدی داشته باشند.