۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
4 تیم مشکل ثبت قرارداد دارند؛

شفیعی راد: مشکل مالکیتی گل ریحان برطرف نشده است

مسئول لیگ دسته دوم باشگاه های کشور توضیحاتی را در خصوص لغو احتمالی دیدار دو تیم اسپاد تهران و گل ریحان البرز را ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ دسته دوم در خصوص دیدار امروز دو تیم اسپاد و گل ریحان البرز که گفته می شود به دلیل عدم صدور کارت بازی بازیکنان نماینده البرز لغو شده است اظهار داشت: تیم‌ها تا آخرین لحظه تا شروع مسابقه این شانس و فرصت را دارند تا نسبت به رفع مشکلات‌شان اقدام کنند هر چند ما از مسئولین باشگاه‌ها درخواست کردیم تا دوستان کارشان را به روز آخر نکشانند.

شفیعی راد ادامه داد: کشاندن برطرف کردن مشکلات توسط باشگاه‌های به روز و دقایق پایانی سبب می شود تا فشار مضاعفی بر همکاران‌مان در کمیته نقل و انتقالات وارد شود و حتی ممکن است بعضی تیم‌ها به دلیل حجم زیاد کار متضرر شوند و کارت بازی برخی بازیکنان‌شان صادر نشود. متاسفانه علارغم درخواست‌های مکرری که داشتیم برخی تیم‌ها بودند که امورات اداری‌شان را به لحاظات آخر کشاندند.

مسئول لیگ دسته دوم افزود: یکی از این تیم‌ها گل ریحان البرز است آنچه که ما می دانیم این تیم مشکلات مالکیتی دارد و هنوز موارد مالکیتی این باشگاه در هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان البرز به تعیین وضعیت نهایی نرسیده است اما علی ایحال ما ساز و کار خودمان را انجام می دهیم و نمایندگان فدراسیون و تیم داوری در زمین مسابقه حضور خواهند یافت و اگر تا آن لحظه مشکلات رفع و کارت بازی بازیکنان‌شان صادر شد می توانند در مسابقه شرکت کنند در غیر اینصورت طبق روال قانونی از سوی نماینده سازمان لیگ صورتجلسه شده و پرونده جهت تعیین و تکلیف به مراجع قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع داده می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که غیر از گل ریحان تیم دیگری است که مشکل ثبت قرارداد داشته باشد بیان داشت: چند تیم هستند که با توجه به اینکه نیمی از مسابقات هفته نخست فردا برگزار می شود این فرصت را دارند تا مشکلات‌شان را برطرف کنند. این تیم‌ها از بابت اینکه از سال های قبل بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دارند احتمالا با مشکل روبرو شوند اما به مانند گل ریحان مشکل مالکیتی ندارند و نماینده البرز شرایط خاص خودش را دارد.

شفیعی راد ادامه داد: برای مسابقه امروز دو تیم همچنان مشکل اداری دارند که یکی از این تیم‌ها گل ریحان البرز است در بازی‌های فردا نیز باز دو تیم است که مشکلاتی دارند و تا فردا و قبل از بازی زمان دارند تا مشکلات‌شان را برطرف کنند.

مسئول لیگ دسته دوم در خصوص انتقال امتیاز ملی حفاری اهواز به باشگاه نفت و گاز گچساران نیز گفت: امتیاز تیم فوتبال ملی حفاری اهواز از لحاظ مستندات قانونی که وجود دارد و هیئت فوتبال استان خوزستان نیز آن را تایید کرده است به باشگاه نفت و خیز جنوب منتقل شده و اینکه چه اتفاقی بعدا برای انتقال این امتیاز به گچساران رخ دهد چیزی مشخص نیست. ولی از نظر ما و یا توجه به مستنداتی که وجود دارد این امتیاز و تیم در اهواز قرار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که بازی روز دوشنبه برابر شهرداری بندرعباس در کجا برگزار خواهد شد گفت: بازی روز دوشنبه در زمین نفت اهواز برگزار می شو  و حتی قرارداد اعضای تیم در هیئت فوتبال استان خوزستان به ثبت رسیده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا این  پس از انتقال امتیاز به گچساران با مشکل جهت برگزاری مسابقات و استفاده از بازیکنان تحت قرارداد مواجه نخواهد شد اظهار کرد: شرایط این تیم شاید به مانند شرایط تیم هوادار تهران باشد که تیم متعلق به تهران است اما بازی‌هایشان را در استان البرز برگزار می کنند. اما در کل ساز و کار این باشگاه در استان خوزستان است.

شفیعی راد در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اعلام برنامه مسابقات مرحله سوم جام حذفی تغییری در برنامه مسابقات لیگ دو ایجاد خواهد شد بیان کرد: ما دو پلن برای این موضوع داریم که انشا الله تا روز سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری برنامه جدید مسابقات را اعلام خواهیم کرد به تظر می رسد به احتمال فراوان بتوانیم مسابقات لیگ دو را برگزار کرده و فقط دیدار تیم هایی که در جام حذفی حضور دارند را دیدار معوقه اعلام کنیم.
ترند های روز