۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
محکوم به کسب نتایج مطلوب و بهتری هستیم؛

امینی: بیشتر از گلزنی دوست دارم در خدمت تیمم باشم

مدافع تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می گوید لیگ یک سختی‌های خاص خودش را دارد و ما محکوم به این هستیم که تلاش‌مان را بیشتر کرده و نتایج بهتری کسب کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محمد امینی مدافع چپ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در خصوص بازی با مس کرمان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: شرایط بازی به دلیل وضعیت نامطلوب زمین مسابقه سخت بود. زمین ورزشگاه هم به دلیل بارندگی‌های اخیر از شرایط مناسبی برخوردار نبود بیشتر بازی فیزیکی و پربرخورد دنبال شد. مس کرمان تیم خوبی است اما در بازی برابر این تیم موقعیت‌های ما بهتر از مس بود چند موقعیت خوب هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بدست آوردیم منتهی شرایط زمین اجازه بازی را به دو تیم نداد.

امینی در پاسخ به این پرسش که خوشه طلایی در چند سال اخیر جزو مدعیان اصلی صعود بوده اما در نهایت نتوانسته به این امر مهم دست یابد آیا این امید را دارند تا در فصل جاری طلسم ناکامی‌های فصول اخیر شکسته و به لیگ برتر صعود کنند گفت: تیم خوشه طلایی یک تیم شخصی است که فقط یک نفر کل هزینه‌های تیم را پرداخت می کند می طلبد که مسئولان استانی نیز پای کار آمده و از این تیم بیشتر حمایت کنند. حیف است خوشه طلایی چند فصلی است که جزو مدعیان و در کورس صعود بوده و می توانست بهتر از این هم نتیجه بگیرد و حتی صعود کند ولی به نظر می رسد که مسئولان آن حمایت لازم را در فصول اخیر از تیم خوشه طلایی نداشته‌اند که امیدوارم مسئولان همت کرده و مخصوصا امسال که بازیکنان باکیفیت و کادر مجربی در این تیم کنار هم جمع شده و یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ یک را تشکیل داده‌اند حمایت بیشتری از خوشه طلایی داشته باشند. خیلی امیدوار هستم که انشالله بتوانیم در پایان فصل جاری به لیگ برتر صعود کنیم چرا مستحق این امر مهم هستیم و مهم تر از همه چیز هدف‌مان این است تا طلسم عدم صعود چند ساله خوشه طلایی را امسال بشکنیم.

مدافع چپ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در پاسخ به این پرسش که آیا دیر بسته شدن این تیم به چه میزان بر روند و هدف باشگاه خوشه طلایی تاثیرگذار خواهد بود بیان داشت: انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی پیش فصل برای یک تیم مهم است اما خدا را شکر ما توانستیم به هارمونی خوبی برسیم و می توانیم بهتر از این نیز شویم. در این مدت زمان کوتاهی که بازیکنان تیم کنار هم تمربن کرده اند به خوبی و خیلی زود توانسته ایم با یکدیگر هماهنگ شویم و این هماهنگی نیز بازی به بازی بهتر خواهد شد. خدا را شکر در قضیه دیر بسته شدن تیم و عدم انجام تمرینات کافی بدنسازی و تاکتیکی پیش فصل با توجه به اینکه خیلی زود بازیکنان به هماهنگی رسیدند زیاد متضرر نشدیم.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی او از لیگ امسال چگونه بوده و در پایان فصل جاری چه جایگاهی را برای خوشه طلایی متصور است گفت: به نظر من کیفیت لیگ به نسبت گذشته و طی سال‌هایی که من در لیگ یک بودم و دیدم خیلی پایین آمده است. قبلا شرایطی بر لیگ یک حاکم بود که امتیاز گرفتن برای تیم‌ها سخت بود ولی الان اینطور نیست دلیل آن هم حضور تیم‌هایی در لیگ است که شرایط و وضعیت مشخصی ندارند امیدوارم شرایط این تیم‌ها نیز درست شود به هر حال لیگ یک سختی‌های خاص خودش را دارد و ما محکوم به این هستیم که تلاش‌مان را بیشتر کرده و نتایج بهتری کسب کنیم. بازی به بازی پیش می رویم هدف و فکر ما صعود به لیگ برتر و شاد کردن دل مردم ساوه است.

امینی در واکنش به موضوع همکاری مجددش با داوود مهابادی اینبار در تیم خوشه طلایی ساوه بیان داشت: ایشان مربی بزرگی هستند و من از ایشان نکات فنی و اخلاقی زیادی یاد گرفته ام مطمئن هستم که آقای مهابادی در عرصه مربیگری بیشتر از این موفق خواهند شد و حتما ایشان را در لیگ برتر خواهیم دید.

مدافع سابق ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که در حد فاصل حضور و بازگشتش از لیگ برتر به لیگ یک آیا تغییری در کیفیت لیگ یک مشاهده کرده است گفت: به نظر من تفاوت زیادی بین لیگ برتر و لیگ یک نیست و فقط سرعت بازی در لیگ برتر بالا است دلیل آن هم به کیفیت مطلوب زمین ورزشگاه‌ها و حضور بازیکنان تراز اول و باکیفیت برمی گردد اما در لیگ یک بیشتر بازی‌ها فیزیکی و درگیرانه دنبال می شود. امیدوارم هفته‌ها بهتر گذشته و تیم‌ها بتوانند بهتر خودشان را نشان دهند و حالا که قرار است حضور تماشاگران در ورزشگاه ها آزاد شود بازی‌های جذابی و تماشاگرپسندی شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش آیا در فصل جاری به گلزنی و حضور در کورس رقابت برای کسب برترین مدافع گلزن لیگ فکر می کند گفت: من بیشتر دوست دارم در خدمت تیمم باشم و اگر شرایطش مهیا شد با گلزنی و دادن پاس گل به تیمم کمک کنم ولی در اصل پست من دفاع چپ است و وظیفه اصلی من دفاع کردن می باشد در فاز هجومی هم تلاش خواهم کرد که به تیمم کمک کنم که این یک انگیزه فردی برای خودم است. در کل بیشتر بدنبال کمک به تیمم هستم و می خواهم برای تیمم مثمرثمر باشم.

امینی در پایان در پاسخ به این سوال که تیم خوشه طلایی از لحاظ نفرات و بازیکنان چگونه تیمی است اظهار داشت: بازیکنانی خوبی اینجا جمع شده‌اند بازیکنان باتجربه و باکیفیتی هستند که در فصل‌های اخیر در تیم‌های خودشان جزو برترین‌ها بودند این موضوع می تواند به تیم خوشه طلایی کمک زیادی کند تا در ادامه نتایج بهتری را کسب کرده و به هدف‌مان برسیم.