۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

حاج‌صفی: ۹۰ درصد راه صعود به جام جهانی را طی کردیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مقابل سوریه و برتری مقابل این تیم اشاره کرد که ایران ۹۰ درصد راه صعود به جام جهانی را طی کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی پس از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل سوریه در مسیر صعود به جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی مقابل سوریه داریم و به بچه‌ها گفته بودیم که این تیم در بازی رفت در تهران ما را اذیت کرده است، بازی راحتی نداریم و باید خیلی محکم با آنها بازی کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر یک بازی خیلی خوب انجام دادیم، سه امتیازی مهم را به دست آوردیم و 90 درصد راه صعودمان به جام جهانی هموار شد که این را به مردم عزیزم ایران تقدیم می‌کنیم. ما فقط برای خوشحال کردن مردم ایران بازی می‌کنیم و خوشحالم که در این بازی هم آنها را خوشحال کردیم.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان هم‌اکنون با 16 امتیاز در صدر جدول گروه A رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر قرار دارد و ضمن قرار گرفتن بالاتر از کره جنوبی 14 امتیازی و افزایش اختلاف با تیم سوم جدول که امارات شش امتیازی است، راه کوتاهی تا رسیدن به جام جهانی خواهد داشت.