۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
در همدان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد؛

طلایی منش: برابر مس کرمان محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: امتیاز‌های خانگی برای‌مان از نان شب هم واجب‌تر بوده و در همدان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با دی اسپورت با اشاره به دیدار هفته گذشته برابر تیم فوتبال قشقایی شیراز اظهار داشت: در این دیدار ما ۲ بازیکن اصلی خود محمد عباس‌تبار و امیرحسین پورقاسمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. 

رضا طلایی منش افزود: تیم فوتبال قشقایی شیراز در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود و در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و می‌دانستیم در خانه حریف بازی سنگینی داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تیم فوتبال قشقایی شیراز از تیم‌های جنگنده لیگ دسته اول فوتبال کشور است، گفت: بازیکنان قشقایی شیراز در این دیدار جنگندگی و دوندگی بسیار خوبی داشتند همچنین حضور یکی از بازیکنان با اخلاق و فنی فوتبال کشورمان مهدی رجب زاده در راس کادرفنی قشقایی مجموعه خوبی از این تیم ساخته بود.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: مصدومیت آرمین طلایی‌منش و تعویض اجباری در دقایق ابتدایی کار ما را سخت کرد همچنین مجید شعبانی دفاع ما نیز با مصدومیت کار را ادامه داد.

وی با اشاره به شرایط چمن ورزشگاه قشقایی شیراز بیان کرد: در ابتدا به ما اعلام کردند بازی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود اما شب بازی زمین را تغییر دادند که این مسئله حرفه‌ای نیست و برنامه تیم میهمان را برهم می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: زمین جایگزین ورزشگاه  حافظیه شیراز در سطح برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور نیست همچنین چمن بد ورزشگاه به شدت کیفیت مسابقه را کاهش داده بود.

وی با بیان اینکه از تساوی در خانه حریف رضایت داریم، گفت: از عملکرد خوب بازیکنانم به طور کامل رضایت دارم و در این دیدار در خانه حریف به خوبی جنگیدند.

طلایی‌منش افرود: تیم یکدست و همدلی در اختیار داریم و هر بازیکنی که به میدان می‌رود به خوبی جای بازیکن دیگر را پر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته هفتم گفت: تیم فوتبال صنعت مس کرمان از تیم‌های صاحب نام و متمول فوتبال کشورمان است.

وی ادامه داد: حضور پشتوانه قدرتمندی همچون صنعت مس باعث شده این تیم دغدغه مالی و جذب بازیکن نداشته باشد و در این فصل هم بازیکنان خوبی جذب کرده و پر مهره هستند. 

طلایی‌منش با بیان اینکه در همدان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد، گفت: فرقی نمی‌کند در خانه برابر چه تیمی به میدان می‌رویم و تنها برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی می جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل هم گفتم که ۳ امتیاز دیدارهای خانگی برای ما از نان شب واجب‌تر است و حساب ویژه‌ای روی این امتیازات باز کرده‌ایم.

وی با اشاره به انگیزه و روحیه بازیکنان بیان کرد: ما نسبت به بسیاری از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با کمترین هزینه تیم خود را بسته‌ایم و انتظار داریم پرداخت‌های بازیکنان به موقع پرداخت شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: از شهردار ورزش دوست همدان، مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان انتظار حمایت به موقع مالی را داریم.

گفتنی است؛ در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان دوشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف تیم فوتبال صنعت مس کرمان خواهد رفت.