۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
آریو بام 1 - ستارگان سرخ 2؛

کامبک تماشایی ستارگان با تعویض‌های هوشمندانه رحمانی

تیم فوتبال ستارگان سرخ تهران موفق شد در هفته اول مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاههای کشور تیم آریو بام اسلامشهر را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۴
کامبک تماشایی ستارگان با تعویض‌های هوشمندانه رحمانی
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دو تیم آریو بام اسلامشهر و ستارگان سرخ تهران بعد از ظهر امروز در چارچوب هفته اول رقابت‌های مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ در ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر برابر هم صف آرایی کردند.

این دیدار مهیج که به نوعی دربی پایتخت نشینان نیز محسوب می شد از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردار بود و همین حساسیت بر روند مسابقه نیز تاثیر گذاشته بود. در این مسابقه دو تیم در دقایق ابتدایی بیشتر به محک زدن یکدیگر پرداختند اما در ادامه و رفته رفته بازی مهیج تر شده و دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما این حملات متعدد حاصلی به خصوص برای تیم ستارگان در پی نداشت و در شرایطی که همگان تصور می کردند این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد اما بر روی غفلت مدافعان ستارگان سرخ تهران مرتضی رنجبر مهاجم آریو بام موفق شد گل اول تیم و این بازی را به ثمر برساند تا شاگردان محمدیان با برتری راهی رختکن شوند.

ستارگان سرخ در نیمه دوم، که به نیمه مربیان نیز مشهور است به کلی متحول شد و بازی را جهت جبران نتیجه نیمه اول و به ثمر رساندن گل تساوی هجومی‌تر آغاز کرد نماینده پایتخت که به هیچ عنوان نمی خواست بازنده این دیدار شود در نیمه دوم بازی را به مراتب نیمه اول بهتر شروع کرد و موقعیت‌هایی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم برای به ثمر رساندن گل تساوی بر روی دروازه حریف اسلامشهری خود خلق کردند که این موقعیت ها با بی دقتی مهاجمان ستارگان و البته هوشیاری مدافعان آریو به ثمر ننشست تا هادی رحمانی مجبور شود دست به تعویض بزند. 

دو تعویض همزمان از سوی سرمربی ستارگان سرخ تهران سبب شد تا روند مسابقه به کلی تغییر کرده و به سود تیم تهرانی در جریان باشد. حملات شاگردان رحمانی در دقیقه 85 جواب داد و این تیم توانست توسط حمید قادری یکی از بازیکنان تعویضی به گل تساوی دست یابد.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی تیم ستارگان سرخ عطش گلزنی بازیکنان این تیم فروکش نکرد چرا که آنها نمی خواستند 2 امتیاز دیدار نخست خود در رقابت‌های لیگ سه از دست بدهند از این رو این تیم به حملات خود برای رسیدن به گل دوم و برتری ادامه داد تا اینکه حسین واقف دومین بازیکن تعویضی ستارگان توانست در دقیقه 90+2 مزد تلاش خود را با به ثمر رساندن گل دوم و پیروزی تیمش بگیرد.

در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ستارگان سرخ تهران خاتمه یافت تا نماینده پایتخت در رقابت های لیگ دسته سوم ضمن برپایی جشن نخستین برد خود در این رقابت‌ها؛ 3 امتیاز شیرینی را از آن خود کند.