۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
اختصاصی دی اسپورت؛

فوری؛ علی لطیفی در آستانه سرمربیگری ماشین سازی

بازیکن سابق استقلال در آستانه پذیرش هدایت تیم دسته اولی ماشین سازی تبریز قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ طی حکمی از سوی یونس قربانی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز محمد میثم مصائبی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد. گفته می شود باشگاه ماشین سازی تبریز جهت همکاری با یک اسپانسر به توافق نهایی رسیده و قرار است این گروه به عنوان حامی مالی تا پایان فصل در باشگاه ماشین سازی به فعالیت بپردازند.

اسپانسر جدید باشگاه ماشین سازی در نخستین اقدام خود پس از توافق نهایی با مدیران این باشگاه برای همکاری در فصل جاری مذاکرات خود را با بازیکنانی که در ابتدای فصل به این تیم ملحق شده بودند اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین سازی نتوانسته بود قرارداد آنان را به ثبت برساند آغاز کرده تا در صورت توافق نهایی این بازیکنان در نیم فصل دوم به تیم ماشین سازی ملحق شوند‌.

همچنین مدیران باشگاه ماشین سازی مذاکراتی را با علی لطیفی بازیکن سابق استقلال که سابقه سرمربیگری در تیم‌های راه آهن تهران، اکسین البرز، چوکای تالش و نود ارومیه را در کارنامه خود دارد برای سرمربیگری تیم بزرگسالان انجام داده که گفته می شود طرفین به توافق اولیه دست یافته اند. 

امروز نیز علی لطیفی با سفر به تبریز ضمن مذاکرات نهایی با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره)  حضور یافت و از نزدیک به تماشای دیدار ماشین سازی و سیمان شاهرود در چارچوب مرحله سوم جام حذفی نشست تا با ارزیابی بازیکنان ماشین سازی شناخت کافی از آنان داشته باشد.
ترند های روز