۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
اختصاصی دی اسپورت

چهارمین دروازه بان لژیونر ایرانی از تبریز می‌آید

سنگربان جوان و آینده دار تبریزی فوتبال کشورمان به عنوان چهارمین دروازه بان لژیونر راهی لیگ آذربایجان شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۸
چهارمین دروازه بان لژیونر ایرانی از تبریز می‌آید

به گزارش دی اسپورت، احسان آقازاده سنگربان پانزده‌ساله و بلندقامت تبریزی که از استعدادهای آینده دار فوتبال کشورمان محسوب می‌شود با عقد قراردادی به لیگ آذربایجان و تیم فوتبال آلیانس باکو پیوست تا جوانترین و چهارمین دروازه بان لژیونر فوتبال کشورمان پس از علیرضا بیرانوند، امیرعابدزاده و سوشا مکانی محسوب شود.

سنگربان ۱۹۵ متری فوتبال کشورمان در تیم‌های آراز گونش و فعال تبریز از تیم‌های صدرنشین این استان به میدان رفته است و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته تا درخشش این دروازه بان نوجوان بتواند مرزها را پست سر بگذارد و خود را به عنوان لژیونر مطرح کند.

آقازاده که پیتر اشمایکل دانمارکی را الگوی فوتبالی خود می‌داند در گفتگو با دی اسپورت گفت: هر ورزشکاری هدفگذاری در برنامه‌های ورزشی خود دارد که پوشیدن پیراهن تیم ملی مهترین هدفم در زندگی ورزشی خواهد بود که در این راه داوود فعال مربی ارزنده‌ام زحمات زیادی برای من کشید و همچنین از پدرم که حامی اصلی من در این راه بودند تشکر می‌کنم.

وی در پایان ضمن تمجید از سجاد محمودی عنوان کرد: وی از مدیران جوان و کاربلد آلیانس است که در راه پیشرفت استعدادهای جوان فوتبال کشورمان زحمات زیادی متحمل شده و راه ترقی را برای درخشش در لیگ‌های خارجی هموار نموده است.