۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
قانون باید برای همه تیم ها اجرا شود؛

محمودی نیا: تحت تاثیر بازی ملوان قرار نگرفتیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر ملوان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت در جمع خبرنگاران از بازی سختکوشانه بازیکنان این تیم تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محمود محمودی نیا در نشست خبری پس از دیدار برابر ملوان گفت: بازی برابر ملوان در زمین حریف یکی از حساس ترین بازی های این فصل ما محسوب می شد که لازم بود در آن با امتیاز زمین را ترک کنیم و بازیکنان تیم برای این هدف سختکوشانه تلاش کردند.

وی افزود: ملوان را کاملا آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت آن ها را می شناختیم و می دانستیم که این تیم در زمین خود تا چه حد پرفشار و منظم بازی می کند و دوست ندارد نوار پیروزی های خانگی اش را قطع شده ببیند. ولی با این وجود بازیکنان ما چه در دفاع و چه در حمله برنامه های تیم را به خوبی اجرا کردند و همین سبب شد که هیچگاه تحت تاثیر بازی ملوان نباشیم و یکی از بازی های جذاب لیگ یک را امروز از طرف هر دو تیم شاهد بودیم.

محمودی نیا در رابطه با وقفه ایجاد شده در بازی نیز گفت: قانون باید برای همه تیم ها اجرا شود، در کرمان و در شهرهای دیگر اجازه حضور تماشاگران برروی سکو را نمی دهند اما در دقایقی از بازی تماشاگران برروی سکوهای ورزشگاه در بازی امروز حاضر بودند و به تشویق تیم خود و تحت تاثیر قرار دادن تیم ما پرداختند که این خلاف قوانین فعلی در ورزشگاه های کشور بود که همین سبب شد بازی توسط داور متوقف گردد.