۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

محمودی نیا: با عدم حضور حریف از نظر فنی متضرر شدیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از لغو بازی عصر امروز این تیم برابر شاهین بوشهر، غیبت حریف را از نظر فنی به ضرر تیم فوتبال مس کرمان دانست.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محمود محمودی نیا در این باره گفت: تیم مس در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام داده بود و آمادگی کامل داشت تا برابر شاهین بازی محکم و خوبی را ارائه نماید که متاسفانه تیم شاهین از سفر به کرمان سرباز زد.

وی با ابراز ناراحتی از این اتفاق گفت: هرچند سه امتیاز این بازی قانونا به مس کرمان تعلق می گیرد اما از نظر فنی این اتفاق به ضرر مس کرمان می باشد چراکه بازی امروز می توانست ما را بیشتر در شرایط مسابقه نگه دارد و عدم برگزاری این بازی تیم ما را از نظر فنی و ذهنی می تواند نسبت به ادامه مسابقات دچار چالش کند.

محمودی نیا با اشاره به روند خوب مس کرمان در هفته های اخیر گفت: شما دیدید که در بازی هفته قبل برابر ملوان در رشت تیم مس از نظر فنی سطح بسیار خوبی از خود نشان داده بود که این موضوع از چند هفته قبل ادامه داشت و قطعا بازی امروز می توانست به ما کمک کند که این روند خوب فنی خود را بهبود ببخشیم که با غیبت حریف مواجه شدیم.

وی افزود: در هفته اول رقابت ها نیز تیم شمس آذر در ورزشگاه حاضر بود ولی نتوانست مجوز بازی برابر مادریافت کند و غیبت این تیم در همان بازی سبب شد که روند هماهنگی و آمادگی کامل تیم ما در بازی های رسمی با وقفه و چالش مواجه شود که این موضوع اصلا باب میل کادر فنی تیم مس کرمان نبود.

مربی تیم مس کرمان با اشاره به ناراحتی رقیبان از لغو این بازی گفت: تیم ما نیز همانند تمامی تیم های لیگ از این اتفاق ناراحت و البته از نظر فنی متضرر هستیم و امیدوارم در ادامه مسابقات شرایطی به وجود بیاید که شاهد تکرار این اتفاق که چندین بار در بازی های لیگ یک و لیگ برتر رخ داده است نباشیم و این می تواند برای بازی های لیگ ایران نگران کننده باشد.