۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
۴ گل، ۳ پاس گل، یک کسب پنالتی در ۵ بازی؛

من را صدا می‌کنند عسکری رونالدو!

مهاجم مسجدسلیمانی تیم شمس آذر قزوین با یک کاشته دیدنی یاد و خاطره همشهری خود میلاد میداوودی را زنده کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ شمس آذر قزوین موفق شد تا در دیداری حساس در قزوین برابر سایپا به پیروزی دو بر صفر برسد و با ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت. عسکری که از معدود بازیکنان بومی تیم نفت مسجدسلیمان و البته کاپیتان این تیم لیگ برتری بود اما در نهایت با بی‌مهری کادرفنی و هیات مدیره تیم، از نفت جدا شد و برای اثبات توانایی‌های خود به شمس آذر قزوین پیوست. او در پنج بازی اخیر برای این تیم بازی کرده و درخشش باعث شد تا تیمش از قعر جدول کنده شود و اکنون وضعیت بهترین را تجربه کند.

 عسکری در پنج بازی برای این تیم به میدان رفته که عملکرد خیره کننده چهار گل، چهار پاس گل و یک کسب پنالتی را از خود به جا گذاشته است. او امروز زننده گل فوق‌العاده امروز تیمش از پشت محوطه بود تا یاد و خاطره میلاد میداوودی همشهری‌اش را زنده کند.

عسکری در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی گفت: بازی سختی داشتیم اما حق ما در این دیدار سه امتیاز بود و خدارا شکر توانستیم آن را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم موقعیت‌های خوبی داشتیم و سایپا یکی از تیم‌های با ریشه در فوتبال ماست که توانستیم به خوبی آن ها را تحت فشار قرار بدهیم و پیروز مسابقه باشیم.

وی در خصوص گل فوق‌العاده زیبایش در این بازی نیز گفت: زدن این نوع گل‌ها در خون بچه‌های خوزستان و مسجدسلیمان است، شما دیدید که قبلاً میلاد میداوودی یا ایمان مبعلی چه ضرباتی می‌زدند که همه آن‌ها را تحسین می‌کردند، اکنون صادق صادقی، طالب ریکانی، عقیل کعبی و ... کاشته‌ها یا ضربات راه دور فوق العاده می‌زنند که گواه این موضوع است. من هم از این نمونه گل‌ها زیاد زده‌ام. زمانی که می‌خواستم یاد بگیرم شاید یک ساعت فقط ضربه آزاد می‌زدم تا قلق آن دستم بیاید و البته باید این را بگویم که میلاد هم در یادگیری من سهم بسزایی داشت و الگویم است. واقعا گرفتن این نمونه ضربات برای هر گلری بسیار سخت است چرا که پیش بینی اش آن مشکل است و غافلگیر می‌شود.

عسکری در پایان نیز در خصوص لقبی که به او داده‌اند گفت: در مسجدسلیمان صدایم می‌زنند عباس رونالدو(خنده) . دو هفته قبل نیز یک گل همین مدلی زده بودم که دوستان خیلی به من لطف داشتند. مهم موفقیت تیم است و همه برای شادی مردم این شهر خواهیم جنگید تا بتوانیم لبخند رضایت را روی لبان آن‌ها بیاوریم.