۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
نماینده نهاوند نقره داغ شد؛

میزبانی گرفته شد/محرومیت 6 بازیکن و سرمربی گرین کشاورز

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعلام آرای خود در خصوص دیدار جنجالی گرین کشاورز نهاوند و کیاپارس قزوین نماینده استان همدان در رقابت های مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاههای کشور را نقره داغ کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۱
میزبانی گرفته شد/محرومیت 6 بازیکن و سرمربی گرین کشاورز
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دیدار تیم های گرین کشاورز نهاوند و کیا پارس نیوساد قزوین از سری رقابتهای لیگ دسته سوم روز 24آذرماه برگزار شد که تخلفاتی از سوی وحید سلیمانی نژاد، بابک سلطانی نیا،امین سراقی،حامد مولوی،حسین عسگری، رضا محمد حسینی(بازیکنان تیم گرین کشاورز نهاوند) و فرهاد فراشی، سرمربی تیم گرین کشاورز نهاوند ( که به عنوان شروع کننده درگیری معرفی شده) رخ داد. از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری و ایراد صدمه بدنی عمدی نسبت به داور می باشد، در خور صدور قرار دستور موقت است. لذا به استناد ماده100مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبردگان از همراهی تیم مربوطه و ورود به استادیوم های ورزشی محروم است. لازم است این افراد دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

رای صادره ظرف مهلت 2 روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

گفتنی است،مسابقات خانگی تیم گرین کشاورز نهاوند با صدور قرار دستور موقت و تا اطلاع بعدی در محل دیگری به تشخیص سازمان لیگ برگزار می شود.