۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
در حال پوست اندازی و ایجاد هماهنگی هستیم؛

حیدرزاده: با ۲ مسابقه نمی توان در مورد مسائل فنی قضاوت کرد

سرمربی ماشین سازی تبریز می گوید با برگزاری جلسات تمرینی بیشتر به هماهنگی خواهیم رسید و نمی توان با برگزاری دو مسابقه در خصوص تیم ماشین سازی تبریز قضاوت کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مسعود حیدرزاده پیش از دیدار برابر مس کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور با اشاره به پایین بودن میانگین سنی بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، گفت: در حال پوست اندازی و ایجاد هماهنگی در تیم هستیم و مشخصا چنین تغییر و تحولاتی به چند هفته زمان نیاز دارد.

حیدرزاده افزود: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با مشکلات عدیده ای مواجه است که از جمله آنها می توان به از دست دادن چند بازیکن مهم و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اشاره کرد که این مشکلات سبب شد تا امروز با میانگین سنی حدود 20 سال در میادین حاضر شویم.

سرمربی ماشین‌سازی ادامه داد: مشخصا با وجود این مشکلات نمی توان انتظار زیادی از تیم داشت و تا زمانی که بازیکنان جوان نیز با تیم هماهنگ شوند و تجربه رقابت در لیگ یک را بدست آورند، چند هفته زمان نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: پذیرفتن هدایت تیمی که در رده آخر جدول قرار دارد و با محدودیت های زیادی مواجه است، یک مسئولیت با درصد ریسک بالا بوده و هر سرمربی چنین خطری را نمی پذیرد.

حیدرزاده با اشاره به تشویش اذهان عمومی توسط برخی رسانه ها و کارشکنی‌ها از سوی برخی افراد تصریح کرد: تیم به زمان بیشتری نیاز دارد تا از سد موانع پیش رو بگذریم. با برگزاری جلسات تمرینی بیشتر به هماهنگی خواهیم رسید و نمی توان با برگزاری دو مسابقه در خصوص تیم ماشین سازی تبریز قضاوت کرد.
ترند های روز