۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

محمودی نیا: در زمین یکی از بهترین تیم ها به پیروزی رسیدیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پیروزی این تیم در شیراز برابر قشقایی را، برد برابر یکی از بهترین تیم های این فصل دانست که با همت اعضای تیم مس کرمان رقم خورد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محمود محودی نیا در پایان این بازی که با پیروزی یک بر صفر مس کرمان خاتمه یافت گفت: به خوبی می دانستیم برابر چه تیم خوب و با شخصیتی بازی داریم، تیمی که در خانه خود اصلا شکست نخورده بود اما تیم مس برای پیروزی در این بازی کاملا از نظر ذهنی و بدنی آماده بود.

مربی تیم مس کرمان افزود: بعد از گل برتری خود خیلی خوب بازی را در میانه میدان کنترل کردیم و حتی دو موقعیت عالی گلزنی برای رسیدن به گل دوم خود را هم داشتیم و در مقابل اجازه خطر سازی روی دروازه خود را به حریف ندادیم و برنامه های خود را به خوبی در زمین مسابقه پیاده کردیم.

محمودی نیا ادامه داد: به خوبی آگاه هستیم که اصلا نباید با این پیروزی ها احساس راحتی کنیم بلکه کار در بالای جدول برای ما سخت تر می شود و تیم مس کرمان برای رسیدن به جایگاهی که برای آن تلاش می کند، قطعا در هفته های آتی نیز با نهایت توان به زمین خواهد آمد و با برنامه ریزی های مجموعه باشگاه و تمام کسانی که دل در گرو موفقیت مس کرمان در این فصل دارند، انشاالله در هفته های آتی نیز نتایج مد نظر خود را کسب خواهیم کرد.