۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
شمس آذر و کریمی رکورد زدند؛

ثبت سریع ترین تعویض لیگ یک در قزوین (ویدئو)

سریع ترین تعویض در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در تیم شمس آذر قزوین به ثبت رسید.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر سایپا با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا نخستین برد داخل خانه خود در فصل جاری رقابت‌ها را جشن بگیرد.

شمس آذر علاوه بر در این دیدار که نخستین برد داخل خانه خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ یک را کسب کرد رکورد جدیدی را در این رقابت‌ها به ثبت رساند این تیم رکورد سریع ترین تعویض در فصل جاری رقابت‌های لیگ را ثبت و از آن خود کرد تا سریع ترین تعویض بعدی که مشخص نیست در طول فصل نیز یکبار دیگر توسط تیمی رقم بخورد این رکورد را در انحصار خود داشته باشد.

اگرچه این تعویض بعد فنی نداشت و به صورت اجباری و به دلیل مصدومیت بازیکن شمس آذر انجام شد اما با این وجود می توان سریع ترین تعویض لیگ یک نامید.

در این مسابقه میثم کریمی هافبک شمس آذر قزوین که خود در دقیقه 67 به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمده بود در بدو ورودش به زمین دچار مصدومیت و نتوانست تیمش را تا پایان مسابقه همراهی کند. پس از مصدومیت کریمی سرمربی شمس آذر مجبور شد پس از 3 دقیقه از ورود این بازیکن به زمین مسابقه او را تعویض کرده و علی پوراسماعیل را جایگزین وی کند. تا سریع ترین تعویض فصل جاری رقابت‌های لیگ یک در تیم شمس آذر و شهر قزوین به ثبت برسد.