۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
شناخت خوب و کافی از حریف داشتیم؛

مهابادی: ۸۰ دقیقه بازی در اختیار ما بود

سرمربی خوشه طلایی ساوه می گوید با توجه به شناخت کافی و خوبی که از سبک بازی حریف داشتیم بازیکنان‌مان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۱
مهابادی: ۸۰ دقیقه بازی در اختیار ما بود
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ داوود مهابادی سرمربی خوشه طلایی ساوه در نشست خبری پس از دیدار برابر آرمان گهرسیرجان اظهار داشت: ابتدا خدا را شکر می کنم که لطفش شامل حال ما شد  و توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. ما می دانستیم که در این مسابقه بدنبال چه چیزی هستیم. اگر نگاهی به جدول داشته باشید از لحاظ جدولی و جایگاه تیم حریف بازی برابر آرمان‌گهر آن هم در سیرجان بازی سختی است.

مهابادی ادامه داد: بازیکنان ما امروز بسیار خوب و جانانه بازی کردند و در مقاطعی از مسابقه سعی کردیم فضاهای نفوذ حریف را ببندیم. در دقایق پایانی نیز حریف با اضافه کردن مهاجم‌های قد بلند سعی کرد از توپ‌های بلند استفاده کند اما ما با تقویت خط دفاعی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. جا دارد به آقای شهبا هم تبریک بگویم چرا که واقعا تیم بسیار خوبی را در اختیار دارند و امیدوارم در ادامه مسابقات موفق باشند.

سرمربی خوشه طلایی در خصوص عملکرد داوری بیان داشت: به نظرم می رسید که در سه الی چهار صحنه داور اشتباه کرد در نیمه اول در یک الی دو صحنه بازیکن حریف خطا کرد اما داور به سود حریف خطا اعلام کرد و در کل اتفاق و اشتباه خاص و تاثیرگذاری داوری در بازی رخ نداد.

وی در واکنش به اینکه پس از یک سال شکست ناپذیری آرمان گهر در سیرجان خوشه طلایی تنها تیمی لقب گرفت که این تیم را توانست شکست دهد گفت: ما شناخت خوبی از تیم آرمان گهر داشتیم و توانستیم نفرات موثر این تیم را به خوبی کنترل کنیم و روی یک فرصتی که بدست آوردیم موفق شدیم به گل اول دست یابیم.

مهابادی ادامه داد: در نیمه دوم و تا دقیقه ۸۰ بر روی ضد حملات دو الی سه موقعیت و شانس گلزنی داشتیم اما ۱۰ دقیقه پایانی حریف بر روی دروازه ما خطرساز شد بازی سخت و نزدیکی را شاهد بودیم و خدا کمک کرد تا سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم در مجموع با توجه به شناخت کافی و خوبی که از سبک بازی حریف داشتیم بازیکنان‌مان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.