۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
اختصاصی دی اسپورت؛

جدایی پیرهادی از شهرداری آستارا

هافبک تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از توافق با مدیران این باشگاه با فسخ قرارداد خود به صورت رسمی از جمع شاگردان پایان رافت جدا شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در حالی که به هفته های پایانی لیگ دسته اول کشورمان نزدیک تر می شویم حواشی و حساسیت های تیم های شرکت کننده در این رقابت ها رفته رفته به اوج خود می رسد، در این بین از آستارا خبر می رسد که احسان پیرهادی مهاجم با تجربه شهرداری با مسئولان این تیم به مشکلاتی برخورده که در نهایت با توافق طرفین با فسخ قرارداد به کارش در این تیم  پایان داده است.

گفتنی است وی فصل گذشته یکی از بهترین های بادران بوده و با هشت گل نمایش قابل قبولی را از خود ارائه داده اما به نظر می رسد فصل خوبی را در شهرداری تجربه نکرده و در همین هفته های پایانی نیم فصل اول از جمع شمالی ها جدا شده و حالا با پیشنهاداتی از چند تیم بالای جدولی مواجه است.

پیرهادی در خصوص این موضوع به خبرنگار ما گفت: «متاسفانه بعد از مصدومیتی که داشتم شرایط آن طور که می خواستم پیش نرفت و با صحبتی که با مسئولان تیم داشتم در نهایت به صورت توافقی از تیم جدا شدم. در ادامه راه برای شهرداری، بازیکنان و کادرفنی آرزوی موفقیت دارم.»

وی با اشاره به اینکه چند پیشنهاد دارم و به زودی تیم جدیدم را انتخاب می کنم ادامه داد: «تازه به تهران برگشتم به زودی تیم جدیدم را انتخاب می کنم باید پیشنهاداتم را بررسی کنم. امیدوارم بتوانم تصمیم درستی بگیرم.»

خبرنگار: مرجان رهو