۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
"عشق" تنها کلمه‌ در وصف هواداران ملوان؛

بازگیر: در انزلی احساس غربت نمی‌کنم

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می گوید آنقدر مردم انزلی بامحبت و با معرفت هستند که من اصلا اینجا احساس غربت نمی کنم.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سجاد بازگیر وینگر تیم ملوان بندرانزلی در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ترکیب تیمش تا پایان هفته چهاردهم عملکرد فوق العاده‌ای را به ثبت رسانده و همین آمار فوق العاده او سبب شده تا وی به عنوان یکی از ستاره‌های ملوان و بهترین‌های لیگ یک فصل جاری لقب بگیرد.

بازگیر در دیدار هفته گذشته تیمش برابر تیم سابق خود یعنی استقلال ملاثانی سوپرگلی را که منجر به ثبت گل اول تیم ملوان دراین مسابقه شد را به ثمر رساند تا همین امر و عملکرد فوق العاده وی در این ۱۴ هفته برگزار شده بهانه ای شود تا با او در خصوص این موارد و شرایط تیم ملوان هم کلام شویم.

بازگیر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص دیدار هفته گذشته تیمش برابر استقلال ملاثانی اظهار داشت: بازی برابر استقلال ملاثانی بازی سنگینی برای ما بود چرا که شرایط بد زمین تختی اهواز و سبک بازی حریف مزید بر علت شد تا بازی سختی را برابر حریف داشته باشیم. سبک بازی ما به گونه ای است که باید بر روی زمین صاف و هموار بازی کنیم اما سبک بازی استقلال ملاثانی به گونه ای بود که بازی را برایمان سخت تر کرد.

بازگیر ادامه داد: خدا را شکر تلاش همه بازیکنان از خط دفاع تا خط حمله با گل من به ثمر نشست و بعد گل اول بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به زمین آمدند با همکاری خوبی که داشتند توانستیم ۲ گل دیگر به ثمر برسانیم و در نهایت بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

وینگر تیم فوتبال ملوان در واکنش به این موضوع که پس از گلزنی به تیم سابق خود خوشحالی نکرد گفت: من مدیون مردم ملاثانی، تیم این شهر و در راس آنها ابراهیم اشکش هستم چرا که همیشه مثل یک برادر در کنارم بوده و سبب دلگرمی من شده است حتی الان هم که در خدمت تیم ملوان هستم خیلی مواقع با من صحبت کرده و از لحاظ روحی و روانی و فنی کمک می کند تا همیشه کیفیت فنی‌ام را در سطح بالایی نگه دارم وظیفه خودم دیدم تا خوشحالی نکنم اما دلیل دیگر عدم خوشحالیم این بود که به خاطر وضعیت تیم استقلال ملاثانی ناراحت بودم چرا که از همه بازیکنان این تیم خبر دارم همه بازیکنان تیم استقلال ملاثانی فوتبالیست های باکیفیتی هستند اما با این وجود با بی مهری مسئولان استانی، شهرستان باوی و ملاثانی مواجه شده اند.

بازگیر در خصوص عملکرد فوق العاده خود در فصل جاری که سبب شده که از او به عنوان یکی از ستاره‌های تیمش یاد شود بیان داشت: خدا را شکر در فصل جاری تیم ملوان به گونه ای شخصیت دارد که به جرئت می توانم بگویم تک بازیکنان تیم ستاره هستند. هیچ موقع یک تیم نمی تواند با کارهای انفرادی چند بازیکن ۱۴ هفته با آمار فوق العاده در صدر جدول قرار بگیرد. بر این باورم که اگر زحمات و تلاش سایر بازیکنان نباشد شاید نتوانم راحت‌تر در زمین فوتبال بازی کنم از همین رو دست تک تک آنها را می بوسم که با مرام و معرفتی که دارند به من کمک می کنند تا راحت‌تر درون زمین فوتبال بازی کنم.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم تلاش و کمک سایر بازیکنان سبب شده در فصل جاری آمار خوبی را به ثبت برسانم. ما راه سختی را در پیش داریم اول راه هستیم به خصوص خودم وظیفه سنگینی را بر دوش دارم سعی می کنم در ادامه راه عملکردم را بهتر از این کنم و تمام تمرکز و انگیزه خودم را برای موفقیت تیم می گذارم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

ستاره تیم ملوان در خصوص بازی بعدی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز بیان داشت: از ابتدای فصل آقای زارع این ذهنیت در ما ایجاد کرده است که بدانیم هر بازی چه داخل خانه و چه در خارج از خانه برای ما حکم فینال لیگ را دارد از همین رو با تمام تمرکز و توان برای برد به مصاف حریفان می رویم شک نکنید که بازی خیلی خوب و قدرتمندانه‌ای را برابر ماشین‌سازی ارائه می دهیم چرا که با صبحتی که با کادرفنی قبل از بازی با استقلال ملاثانی داشتیم هم قسم شدیم تا این ۵ بازی تا پایان نیم فصل را پیروز شده و امتیازات کامل این مسابقات را کسب کنیم تا بتوانیم اختلاف امتیازی‌ را با تیم‌‌های پشت سرمان افزایش داده و قهرمانی نیم فصل را کسب کنیم.

وینگر تیم فوتبال ملوان در خصوص بازگشت میزبانی این تیم به بندرانزلی گفت: جا دارد دست مردم رشت را به گرمی بفشاریم که همیشه با محبت با ما رفتار کردند و زمین و امکانات شهرشان در اختیار ما گذاشتند. فوتبال بازی کردن در زمین خودی آن هم برای تیمی مثل ملوان که از وجود و انگیزه و روحیه مثبت هواداران بهره می برد لذت خاصی دارد. خدا را شکر که سه امتیاز دیدار اول در بندرانزلی را با ارائه بازی خوب گرفتیم. جا دارد از آقایان نوری و پوررشید تشکر و قدردانی کنیم که تمام شرایط و امکانات را برایمان فراهم کردند تا تمرکزمان را بگذاریم که فوتبال زیبایی را ارائه داده و نتیجه بگیریم.

بازگیر در پاسخ به این سوال که زندگی بین مردم انزلی چه حسی دارد تصریح کرد: من بچه خرم آباد هستم، مسافت زادگاهم تا انزلی زیاد است اما انصافا آنقدر مردم انزلی بامحبت و با معرفت هستند که من اصلا اینجا احساس غربت نمی کنم. آرامشی که مردم انزلی به یک فوتبالیست می دهد سبب می شود تا بازیکن بهترین کیفیت و عملکرد را در زمین ارائه دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که کار با مازیار زارع چه حسی دارد نیز بیان کرد: من با مربیان زیادی کار کردم ولی شاید به جرئت می توانم بگویم یکی از بهترین مربیانی هستند که تا الان با آن کار کرده‌ام چه از لحاظ روحی و روانی و چه از لحاظ فنی بازیکنان با آقای زارع وفق خورده اند یک مدتی که به کرونا مبتلا شده بود و در تمرینات حضور پیدا نمی کرد و ایشان را نمی دیدیم کل بازیکنان اذیت می شدند انشا الله بتوانیم در پایان فصل جواب محبت‌هایش را با برپایی جشن صعود بدهیم.

بازگیر در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر بخواهد یک جمله خطاب به هواداران ملوان بگوید آن جمله چیست گفت: عشق