۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
اختصاصی دی اسپورت؛

از حذف مدافع عنوان قهرمانی تا صعود غریبانه نساجی

مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور با برگزاری مسابقات روز دوم این مرحله از رقابت ها به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۰
از حذف مدافع عنوان قهرمانی تا صعود غریبانه نساجی
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛  در این مرحله از رقابت ها تیم پرسپولیس با برتری برابر ذوب آهن، خیبر خرم آباد برابر امید صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان مقابل پدیده خراسان به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی راه یافتند.

در این مرحله تیم مس کرمان موفق شد در ضیافت ضربات پنالتی تیم فولاد خوزستان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کشور را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داده و این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

تیم آلومینیوم اراک نیز که در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در اراک با تساوی بدون گل برابر سپاهان متوقف شده بود اینبار توانست در رقابت‌های جام حذفی و در ضیافت ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ این تیم پرمهره و مدعی را شکست داده و از دور رقابت‌ها حذف کند.

در سایر دیدارهای مهم این مرحله تیم نساجی مازندران در شرایطی که همچنان برای میزبانی از رقبای خود در بلاتکلیفی محض به سر می برد و مجبور است مسابقات فصل جاری خود را در شهرها و استادیوم های دیگر برگزار کند توانست در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه سه بر یک تیم پرمهره و قدرتمند گل‌گهر سیرجان را شکست دهد و با توجه به میزبانی این تیم در خارج از استان مازندران صعود غریبانه ای به دور بعدی رقابت های جام حذفی کشور داشته باشد.

تیم دسته دومی خلیج فارس بندرماهشهر در این مرحله از رقابت ها نیز دست به کار بزرگی زده و موفق شد سومین شگفتی خود را با حذف تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان در رقابت های جام حذفی رقم بزند.

شایان ذکر است؛ که تیم دسته دومی خلیج فارس بندرماهشهر در مراحل سوم و یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور موفق شده بود تیم های استقلال خوزستان هوادار تهران را از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

به گزارش دی اسپورت؛ دیدار دو تیم پیکان تهران و استقلال نیز به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا لغو و به زبان دیگری موکول شد. 

دوشنبه 27 دی‌ماه 1400

آلومینیوم اراک 1 (4) - سپاهان 1 (3)
گلزنان تیم میزبان: میلاد فخرالدینی("37)
گلزنان تیم میهمان: فرشاد. احمدزاده("2)

خیبر خرم‌ آباد 5 - امید صنعت نفت آبادان 1
گلزنان تیم میزبان: مهرداد قنبری("P28) - حمید طاهری فرد("50) - امیررضا احمدی("73) - میلاد غریبی("83) - فرزاد محمدی("90+3)
گلزنان تیم میهمان: یزدان کبیری‌نیا("40)

مس کرمان 1 (5) - فولاد خوزستان 1 (4)
گلزنان تیم میزبان: محمدامین کاظمیان("59)
گلزنان تیم میهمان: وحید حیدریه("87)

ذوب آهن اصفهان 0 - پرسپولیس 3
گلزنان تیم میهمان: وحید امیری("35) - مهدی عبدی("68,76)

سه شنبه 28 دی‌ماه 1400

نساجی مازندران 3 - گل گهرسیرجان 1
گلزنان تیم میزبان: مرتضی منصوری("16) - عبدالکریم اسلامی("77) - رضا جعفری("2+90)
گلزنان تیم میهمان: رضا شکاری("30)

مس رفسنجان 1 - پدیده خراسان 0
گلزنان تیم میزبان: محسن آذرباد("107)

نفت مسجدسلیمان 1 - خلیج فارس بندرماهشهر 2
گلزنان تیم میزبان: عماد میرجوان("P25)
گلزنان تیم میهمان: بهمن جهان تیغ("19) - مصطفی بداوی("73)

(لغو شد)
پیکان تهران ؟ - استقلال ؟
گلزنان تیم میزبان: ؟
گلزنان تیم میهمان: ؟