۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تحت تاثیر بزرگی و نام فولاد قرار نگرفتیم؛

شهریاری: تمام تمرکزمان بر روی صعود به لیگ برتر است

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان گفت: تمام تمرکزمان بر روی صعود به لیگ برتر است که انشا الله به امید خدا امسال این اتفاق مهم و مبارک رخ بدهد تا بتوانیم دل مردم کرمان را شاد کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۵
شهریاری: تمام تمرکزمان بر روی صعود به لیگ برتر است
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور موفق شد تیم فولاد خوزستان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در ضیافت ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 شکست داده و با حذف این تیم راهی دور بعدی رقابت‌های جام حذفی شود.
اعتماد و بازی دادن کادرفنی و مربی دروازه‌بانان مس به حسین شهریاری سبب شد تا وی جواب اعتماد کادرفنی تیمش را با گرفتن پنالتی نفس گیر و ششم فولاد (پنالتی وحید حیدریه) پاسخ دهد تا نقش موثری در برد و صعود مس به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

همین موضوع بهانه‌ای شد تا به سراغ شهریاری برویم و در خصوص این دیدار، شرایط خودش و تیمش گفتگویی داشته باشیم. شهریاری در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی برابر فولاد اظهار داشت: ما یک هفته قبل از بازی برابر فولاد تمام تمرکزمان بر روی این مسابقه بود و روز بازی نیز نشان دادیم به عنوان یک تیم لیگ یکی تحت تاثیر نام فولاد قرار نگرفتیم. تمام تلاش‌مان را به کار بسته بودیم تا با پیروزی از زمین خارج شویم که خدارو شکر این اتفاق مهم نیز رخ داد.

شهریاری ادامه داد: طبق صحبتی که کادرفنی و سرمربی تیم در خصوص وظایف هر بازیکن انجام داده بودند خدارو شکر همه بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند و در نهایت بازی به سود ما ختم به خیر شد.

دروازه‌بان مس در خصوص اینکه با گرفتن پنالتی ششم فولاد (وحید حیدریه) در برد و صعود مس به دور بعد نقش موثری داشت گفت: این اتفاق مهم تلاش همه بازیکنان و لطف خدا بود که شامل حال من شد بدون شک نمی توان به تلاش سایر بازیکنان نیز اشاره کرد که با تلاش همه بازیکنان ما توانستیم این اتفاق مهم را رقم زده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی افزود: تکرار پنالتی احمد عبدالله زاده توسط داور درست بود چرا که من از خط دروازه قبل از سوت و ضربه بازیکن فولاد جلو آمدم و خودمم نیز متوجه این موضوع شدم ولی موقع زدن پنالتی ششم فولاد کاملا روی خط بودم و توانستم آن را بگیرم.

شهریاری در مورد شرایط کلی تیم مس نیز بیان داشت: خدارو شکر که شرایط کلی تیم خیلی خوب بوده و تمام تمرکزمان بر روی صعود به لیگ برتر است که انشا الله به امید خدا امسال این اتفاق مهم و مبارک رخ بدهد تا بتوانیم دل مردم کرمان را شاد کنیم.

دروازه‌بان مس کرمان در خصوص شکست و حذف تیم فولاد مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی توسط تیمش نیز بیان داشت: همه اینها لطف خدا بود. ما نشان دادیم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و با توجه به تمام احترامی که برای فولاد قائل هستیم تحت تاثیر بزرگی و نام این تیم قرار نگرفتیم و بازی خودمان را انجام دادیم و خدارو شکر بازی را هم بردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند در مرحله بعدی رقابتهای جام حذفی با چه تیمی روبرو شوند گفت: در خصوص این موضوع فقط کادرفنی می تواند نظر بهتری بدهد. اما خوبی این مسئله این است که ما بازی به بازی پیش می رویم و برای هر مسابقه برنامه خاص خودش را داریم.

شهریاری در پایان در خصوص دیدار بعدی تیمش در رقابت‌های لیگ یک برابر تیم شهرداری آستارا اظهار داشت: شهرداری آستارا تیم خوبی است که در هفته‌های اخیر با تغییر سرمربی شوکی نیز به این تیم وارد شده است. تمام تمرکز ما بعد از بازی فولاد بر روی دیدار برابر شهرداری آستارا معطوف شده که انشا الله بتوانیم سه امتیاز این بازی را نیز بدست آوریم.