۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
نحوه سقوط تیم‌ها تغییر نمی کند؛

سقوط تلخ گل‌ریحان به مرحله نخست لیگ سه!

تیم فوتبال گل ریحان البرز به رقابت‌های مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور سقوط کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در شرایطی که قرار بود امروز در چارچوب هفته دهم مسابقات گروه دوم رقایت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور دو تیم فوتبال شهرداری نوشهر و گل ریحان البرز برابر هم صف آرایی کنند اما به دلیل عدم حضور نماینده البرز این مسابقه لغو و نتیجه آن سه بر صفر به سود تیم میزبان یعنی شهرداری نوشهر اعلام شد.

تیم گل ریحان البرز که از فصل گذشته با مشکلات مالکیتی و مالی رنج می برد با عدم حضور در مسابقه فوق برابر آئین نامه مسابقاتی فدراسیون فوتبال به دلیل عدم حضور در دو مسابقه متناوب برابر تیم‌های اسپاد تهران و شهرداری نوشهر از جدول مسابقات گروه دوم حذف و دو رده مسابقاتی سقوط داده شد.

سقوط نماینده البرز به مرحله نخست فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در شرایطی اتفاق می افتد که این تیم در مقاطعی از فصول‌های اخیر جزو مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود اما سوء مدیریت و بدنبال آن مشکلات مالکیتی و مالی سبب شد تا این تیم به مانند سایر تیم‌ها به دسته‌های پایین تر سقوط کند.

شفیعی راد مسئول لیگ دسته دوم در خصوص لغو مسابقه شهرداری نوشهر و گل ریحان البرز در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: امروز نمایندگان فدراسیون، داوران بازی و تیم میزبان در محل برگزاری مسابقه حاضر شدند اما بازی به دلیل عدم حضور تیم میهمان لغو و گزارشات مقام‌های رسمی مسابقه پس از اینکه به دست کمیته مسابقات برسد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده خواهد شد.

شفیعی راد در پاسخ به این پرسش که نتایج دیدارهای باقی مانده تیم گل ریحان به چه ترتیبی لحاظ خواهد شد گفت: نتایج قبلی به قوت خود باقی خواهند ماند و از دیدار امروز برابر شهرداری نوشهر نتایج تمامی مسابقات این تیم تا پایان فصل سه بر صفر لحاظ خواهد شد. ضمن اینکه تیم گل ریحان نیز از جدول گروه دوم حذف می شود.

مسئول لیگ دسته دوم در پاسخ به این سوال که آیا حذف گل ریحان از جدول بر نحوه سقوط تیم‌ها تاثیر خواهد گذاشت بیان داشت: خیر، نحوه سقوط تیم‌ها تغییر نمی کند و تیم گل ریحان به منزله تیم چهاردهم و آخرین تیم سقوط کننده از گروه دوم محسوب خواهد شد و در پایان فصل از گروه دوم فقط تیم سیزدهم به لیگ دسته سوم سقوط خواهد کرد.