۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
داورها از تیم‌هایی که پول دارند نترسند؛

فلاح‌نژاد: بازی خیلی سختی برابر خیبر داریم

مهاجم تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: بازی سختی برابر خیبر داریم چرا که این تیم بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارد. بازیکنان جوان و بی ادعا تیم ما با بازیکنان باتجربه تیم خیبر قابل قیاس نیستند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مرصاد فلاح نژاد مهاجم تیم فوتبال قشقایی شیراز در آستانه دیدار حساس و مهم برابر خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: تیم ما با یک سری از جوانان بی ادعا بسته و وارد مسابقات شده است قبل از جدایی آقای رجب زاده با مشکلاتی روبرو بودیم که این مشکلات در حال برطرف شدن است و بازیکنان تیم خود را مهیای بازی برابر خیبر می کنند.

فلاح نژاد ادامه داد: بازی سختی برابر خیبر داریم چرا که این تیم بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارد و هزینه زیادی در فصل جاری انجام داده‌اند بازیکنان جوان و بی ادعا تیم ما با بازیکنان باتجربه تیم خیبر قابل قیاس نیستند.

مهاجم تیم فوتبال قشقایی شیراز افزود: شاید بازیکنان قشقایی خودشان را پایین‌تر از بازیکنان خیبر ببینند ولی می توانند در آینده در لیگ برتر بازی کنند.

وی بیان داشت: تیم ما تا الان حدود ۷ الی ۸ امتیاز به خاطر اشتباهات تاثیرگذار داوری از دست داده است. در دیدار برابر ملوان اصلا خطایی در محوطه رخ نداد اما با اشتباه داوری یک پنالتی تقدیم حریف شد. در هر کدام از دیدارهای آرمان‌گهر و مس کرمان نیز داور می توانست برای تیم ما یک پنالتی بگیرد اما به راحتی از کنار آن خطاها گذاشتند و نسبت به اعلام خطاها چشم پوشی کردند. داورها با سوت اشتباهی که می زنند زحمت یک مجموعه را که شب و روز تلاش می کنند از بین می برند از همه داورها خواهش می کنم که با وجدان قضاوت کنند و آن چیزی را که اتفاق می افتد را اعلام کنند. 

فلاح نژاد اضافه کرد: داورها از مربیان، از حریفان از تیم‌هایی که پول دارند نترسند‌ درست است که ما تیم بی پولی هستیم اما داورها این وجدان را داشته باشند که قضاوت عادلانه‌ای انجام دهند تا قضاوت درست و عادلانه به ارتقای آنها در سطح داوری کمک کرده و بتوانند در لیگ برتر قضاوت بگیرند. اما اینکه قضاوت ناعادلانه در رقابت‌های لیگ یک داشته باشند به هیچ وجه سطح آنها ارتقا نمی یابد و نمی توانند به لیگ برتر برسند.

مهاجم تیم فوتبال قشقایی ادامه داد: تنها خواهشی که از داوران دارم این است که وقتی برای قشقایی سوت می زنند عدالت را رعایت کنند همین و بس. این خواهش را از داور دیدار برابر خیبر هم دارم و از او خواهش می کنم که هر چیزی را که اتفاق می افتد اعلام کند و در کل عدالت را رعایت کند.

وی در پایان با تشکر و قدردانی از مهدی رجب زاده گفت: در چند هفته‌ای که ایشان هدایت تیم را برعهده داشت در حق من برادری کرده و کمک زیادی به من کرد که جا دارد از ایشان نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم امیدوارم هر کجا که هستند سلامت و تندرست بوده و در تمام مراحل زندگی‌شان موفق و سربلند باشند.