۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
دید داوران به تیم‌ها از بالا به پایین است؛

اعرابی: در دیدار برابر خیبر خواهان قضاوت عادلانه هستیم

وینگر تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: به گواه کارشناسان بیشترین سودها را از اشتباهات داوری تیم‌هایی می برند که امکانات مالی و مادی خوبی دارند اما با این حال از داور دیدار برابر خیبر عاجزانه خواهش می کنیم که با آرامش و عدالت قضاوت کند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی اصغر اعرابی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در آستانه دیدار برابر خیبر خرم آباد اظهار داشت: ما در هفته‌های اخیر نتایج بدی گرفتیم و این هفته نیز بازی سختی برابر خیبر داریم اما با وجود اینکه بازی خیلی سختی در پیش داریم دوست داریم این هفته نتیجه  بگیریم.

اعرابی ادامه داد: تیم خیبر بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارد که این موضوع کار را برای ما سخت می کند اما همانطور که گفتم ما هم دوست داریم نتیجه بگیریم از این رو تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

وینگر قشقایی شیراز افزود: اشتباهات داوری برای تیم ما از بازی برابر ملوان استارت خورد آنجایی که بدون اینکه بازیکن ما برخوردی با مهاجم ملوان داشته باشد به سود این تیم خطای پنالتی اعلام شد. در دیدار برابر آرمان‌گهر نیز یک خطای پنالتی به سود ما گرفته نشد و در دیدار مقابل مس کرمان نیز داور خطای بازیکن حریف بر روی خودم را اعلام نکرد و به نشانه تمارض به من کارت زرد نشان داد تا یک پنالتی دیگر به سود ما در آن دیدار بسوزد.

وی ادامه داد: در دیدار برابر پارس جنوبی هم با وجود اینکه میزبان بودیم اما سوت‌های داور ۶۰ به ۴۰ بود. دید داوران حتی فدراسیون به تیم‌ها از بالا به پایین است. به گواه کارشناسان بیشترین سودها را از اشتباهات داوری تیم‌هایی می برند که امکانات مالی و مادی خوبی دارند و تیم‌هایی که با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند از اشتباهات داوری متضرر می شوند دلیل این موضوع هم همانطور که گفتم دید از بالا به پایین داوران و فدراسیون است شاید با خود می گویند بهتر نیست تیمی بالا بیاید که از امکانات بهتر و بیشتری برخوردار است تا یک تیمی که مشکلات مالی دارد.

اعرابی بیان داشت: تیمی مثل سپیدرود تا لیگ برتر بالا آمد اما مشکلات مالی سبب شد تا این تیم پلکانی سقوط کند و الان همانطور که می بینید در لیگ دو دست و پا می زند بنابراین متضرر شدن این چنین تیم‌هایی که مشکل مالی دارند از داوری طبیعی است.

بازیکن قشقایی شیراز بیان کرد: با وجود اینکه در هفته‌های اخیر از داوری لطمه دیده ایم اما از داور دیدار برابر خیبر عاجزانه خواهش می کنیم که با آرامش و عدالت قضاوت کند و به نام دو تیم حاضر در مسابقه و به اینکه کدام تیم پولدار، کدام تیم مشکل مالی دارد، کدام تیم صدر جدول و کدام تیم میانه جدول قرار دارد توجه ای نداشته باشد.

وی در پایان گفت: از آقای رجب زاده، مربیان فعلی، هواداران و کسانی که صادقانه در باشگاه فعالیت می کنند تشکر و قدردانی کرده و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.
ترند های روز