۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
سریال اشتباهات تاثیرگذار داوری در خرم آباد؛

فرار رو به جلو و گاف باشگاه خیبر با بیانیه عجیب نسبت به داوری! (ویدئو)

باشگاه خیبر خرم آباد در اقدامی عجیب و غیرکارشناسی نسبت به داوری دیدار برابر ویستاتوربین معترض و بیانیه‌ای صادر کرد!
کد خبر: ۱۱۶۸۷۱
فرار رو به جلو و گاف باشگاه خیبر با بیانیه عجیب نسبت به داوری! (ویدئو)
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال خیبر خرم آباد در شرایطی در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر ویستاتوربین با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید که تیم خیبر باز هم به مانند دیدارهای گذشته خود از اشتباهات تاثیرگذار داوری سود برد تا سریال اشتباهات تاثیرگذار داوری در دیدارهای تیم خیبر به اوج خود رسیده و همچنان این تیم نهایت سود و بهره را از این اشتباهات ببرد.

نکته عجیب پس از این مسابقه انتشار بیانیه‌ای عجیب و البته غیرکارشناسی شده از سوی باشگاه خیبر است که در این بیانیه باشگاه خرم آبادی در اقدامی تعجب آور و بدون اینکه صحنه‌های مورد اعتراض خود را توسط کارشناسان داوری مورد کارشناسی قرار دهد نسبت به اخراج محمدجواد عباسی و ۴ کارته شدن میلاد غریبی یکی دیگر از بازیکنان خود معترض شد! 

این در حالی است که به گواه ولی الله خلیفه و حیدر سلیمانی کارشناسان داوری کشور؛ علی بای داور این مسابقه در تصمیمی درست و بجا هافبک خیبر را از زمین مسابقه اخراج کرده و با این اوصاف اعتراض خرم آبادی‌ها نسبت به اخراج بازیکن‌شان بی مورد بوده است!

در دومین صحنه‌ای که باشگاه خیبر نسبت به ۴ کارته شدن غریبی اعتراض داشته به گواه حیدر سلیمانی کارشناس داوری کشور در این صحنه با وجود اینکه بازیکن ویستا مرتکب خطا شده است اما اعتراض مکرر و جر و بحث غریبی سبب شده تا داور به او کارت زرد نشان دهد چیزی که در تصاویر تلویزیونی به وضوح دیده می شود و گزارشگر مسابقه نیز به آن اذعان داشت!

ماجرای اعتراض و انتشار بیانیه از سوی باشگاه خیبر آنجا عجیب تر می شود که این باشگاه علاوه بر اینکه نه تنها از اشتباهات داوری متضرر نشده بلکه به مانند دیدارهای گذشته خود از اشتباهات تاثیرگذار داوری سود برده تا همچنان در رقابت‌های لیگ یک یکی از تیم‌هایی باشد که بیشترین سود را اشتباهات داوری برده است!

اولین اشتباه تاثیرگذار داور در این مسابقه در دقیقه ۶۶ در محوطه جریمه خیبر و زمانی که این تیم ۲ بر صفر از حریف پایتخت نشین خود پیش است اتفاق می افتد در آنجایی که علی بای برخورد بازیکن خیبر با بازیکن ویستا را خطا تشخیص نمی دهد اما ولی الله خلیفه کارشناس داوری کشور برخلاف نظر بای این صحنه را خطا تشخیص داده و معتقد است بایستی یک خطای پنالتی به سود تیم ویستاتوربین از سوی داور اعلام می شد.

در دومین اشتباه تاثیرگذار داور و کمک داور اول این مسابقه می توان به دقیقه ۸۱ مسابقه اشاره کرد در این دقایق که ویستاتوربین با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب و در تلاش بود تا اختلاف نتیجه را کمتر کرده و به حداقل برساند اما در این دقایق و بر روی یک ضد حمله میلاد غریبی بازیکن خیبر با دست خود توپ را کنترل کرده و پس از سانتر همان توپ تبدیل به گل سوم خیبر می شود تا دومین اشتباه تاثیرگذار داور در این مسابقه به سود تیم خیبر باشد! خطای بازیکن خیبر در این صحنه در تصاویر تلویزیونی واضح دیده می شود اما با این وجود خلیفه و سلیمانی کارشناسان داوری کشور پس از بازبینی فیلم این صحنه خطای هند بازیکن خیبر را تایید کردند این در حالی است که اگر داور مسابقه خطای هند او را اعلام می کرد بایستی به او کارت زرد نشان می داد که در این شرایط نیز این بازیکن ۴ کارته می شد!

صحنه اخراج محمدجواد عباسی


صحنه دریافت کارت زرد میلاد غریبی


صحنه خطای پنالتی گرفته نشده به سود ویستاتوربین


صحنه خطای هند میلاد غریبی


صحنه ای دیگر از خطای هند میلاد غریبی

ترند های روز