۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
ناظر مسابقه اتفاقات را گزارش نکند، به فوتبال خیانت کرده است؛

عسکری: برای اولین بار از مدیرعامل بودنم شرمسار شدم

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر گفت: ناظر بازي برابر شاهین بندرعامری اگر اتفاقات داوري و حواشي مسابقه را گزارش نكند به فوتبال خيانت كرده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس بندرماهشهر، ایوب عسکری مدیرعامل این باشگاه پس از تساوی خارج خانه تیمش در حالی که بشدت ناراحت بود، گفت: از عملکرد تیمم به شدت راضی ام و به تک تک آنها افتخار میکنم. ما در این دیدار برنده بودیم و حریف بی عدالتی های داور نشدیم،زمانی داور وسط به کمک مراجعه میکند که اختلاف نظر داشته باشند ولی در فیلم ضبط شده هم داور آفساید اعلام میکند هم کمک آن ولی فشار حریف نظر آنان را تغییر داده ،امیدوارم اشتباه ایشان سهوی باشد.

عسکری درخصوص حواشی این دیدار گفت: متاسفم به حال مدیرعامل شاهین عامری که از دقیقه اول بازی به کادرفنی ما توهین میکرد و کسی هم کاری با او نداشت. با وجود همچین افرادی به عنوان مدیرعامل خجالت میکشم که دیگر این عنوان را یدک بکشم. از تمام این اتفاقات فیلم گرفته ایم و شخصاً آن را به سازمان ليگ خواهم برد. ناظر بازي اگر اتفاقات داوري و حواشي را گزارش نكند به فوتبال خيانت كرده است. چرا اين همه هوادار بايد در استاديوم هایی که ما میهمان هستیم باشد؟ فقط در بندرماهشهر نبايد هواداران در استاديوم باشند؟ آنهم در شرایطی که همیشه بهترین میزبان بودیم و به هیچ کس توهین نکردیم!

مديرعامل خليج فارس در پايان گفت: در دیدار با هوادار در جام حذفی مالک ما بخاطر حق پخش و تبلیغات محیطی اعتراض کرد ناظر گزارش رد کرده و هم جریمه نقدی کرد هم محرومیت ولی نود دقیقه فحاشی را تحمل کردیم تا صرفا به قانون احترام گذاشته باشیم و منتظر تصمیم کمیته محترم انضباطی می مانیم!

وی ادامه داد: از حق تيمم كوتاه نمي آيم و تا حصول نتيجه پيگير اين مسئله هستم. سازمان ليگ بايد  در ديدارهاي حساس هم روي اتفاقات داوري و هم روي حواشي نظارت ويژه داشته باشد و با اقدامات قاطع خود از بروز اين اتفاقات جلوگيري كند، از اول فصل انواع و اقسام ناداوری ها را دیدیم و کلیپ های مستند ارسال کردیم برای مسئولان زیربط و قریب ده امتیاز بخاطر داوری ها از ما گرفته شد والله شرمنده بازیکنان و کادرفنی و زحمات آنان شدم که اینگونه به آنان جفا می‌شود.