۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
به مجموعه تحت نظرم می‌بالم؛

عسكری: عاجزانه از مسئولين شهرستانی تقاضای همكاری داريم

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر گفت: برای چندمین بار داریم عاجزانه از مسئولين شهری و استانی درخواست کمک می کنیم تا بتوانيم نماينده شايسته در جام حذفی باشيم.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۰
عسكری: عاجزانه از مسئولين شهرستانی تقاضای همكاری داريم
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خليج فارس بندرماهشهر، ايوب عسكري مديرعامل اين باشگاه پس از پايان نيم فصل نخست رقابت‌های ليگ دو گفت: در وهله اول میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت
اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع) و روز پدر را تبریک می گویم ،خدا را شاكرم كه تيمم به سلامت اين مرحله را گذراند و در ادامه بايد از تک تک مجموعه تحت نظرم تشكر كنم كه توانستند با نهايت تلاش خود و با شرافتی كه داشتند در اولين سال حضور خود در ليگ دو نتايج خوبی بگيريم هر چند كه اعتقاد دارم تيم ما توانايی صدرنشينی را دارد، در جام حذفی نيز با خلق شگفتی توانستيم در جمع هشت تيم نهايی قرار بگيريم. به اين مجموعه می بالم و انشاالله در ادامه بهتر از اين خواهيم شد.

عسكری درباره ميزان پرداختی به بازيكنان گفت: به قولی كه داده بوديم عمل كرديم و توانستيم پنجاه درصد از قرارداد بازيكنان را قبل از نیم فصل تسويه كنيم و به جرأت می توان گفت تنها تيم خصوصی هستيم كه به تعهدات خود بطور كامل عمل كرديم.

وی در خصوص نقل و انتقالات زمستانی تيمش گفت: كادرفنی در حال بررسی ست و لیستی به ما ارائه نداده و به محض دريافت ليست وارد بازار خواهيم شد تا بتوانيم برای نيم فصل دوم بهتر از قبل باشيم. 

مديرعامل خليج فارس در پايان گفت: برای چندمین بار داریم عاجزانه از نماينده محترم مجلس و فرماندار عزيز و مسئولين شهری و استانی درخواست کمک می کنیم تا در اين مرحله حساس به ما كمك كنند تا بتوانيم نماينده شايسته در جام حذفی باشيم، امیدواریم مسئولین به اندازه ای که ما دغدغه ایجاد شور نشاط اجتماعی در جامعه را داریم به همان اندازه به ما توجه داشته باشند.