۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
بهترین شرایط برای سربازها ایجاد شده است؛

سرمربی عقاب: با چند بازیکن مطرح به توافق رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال عقاب تهران گفت: خوشبختانه با حمایت فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی و مدیریت باشگاه بابت بازیکنان سرباز به گونه ای برنامه ریزی شده که در بهترین شرایط بازیکنان بتوانند دوران مقدس سربازی خود را سپری کنند.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مرتضی مدیر سرمربی تیم عقاب تهران در خصوص شرایط این تیم در دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم اظهار داشت: دور جدید تمرینات را از روز شنبه گذشته آغاز کردیم و برنامه فشرده ای را به صورت صبح و بعد از ظهر بابت آماده سازی تیم جهت حضور پرقدرت در نیم فصل دوم مسابقات برنامه ریزی کردیم.

وی ادامه داد؛ در تعطیلات نیم فصل اردوی بسیار خوب و در شرایط بسیار عالی در جهت آمادگی بهتر و انجام دو بازی دوستانه در مازندران برپا کردیم تا بتوانیم با آمادگی کامل وارد مسابقات بشیم.

مدیر در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت؛ جهت تقویت تیم در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر خود هستیم که در حال حاضر جزو بهترین‌های لیگ ایران هستند و با چند نفر از بازیکنان مطرح به توافق رسیدیم. خوشبختانه با حمایت فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی و مدیریت باشگاه بابت بازیکنان سرباز به گونه ای برنامه ریزی شده که در بهترین شرایط بازیکنان بتوانند دوران مقدس سربازی خود را سپری کنند و از همین جا بابت ایجاد چنین فضایی از مدیدان تشکر می کنم.