۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
کادری مصمم، جدی و انگیزشی داریم؛

مومنی: ملوان همیشه ذهنیت برنده دارد

مهاجم جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می گوید تمام فکر و ذکر بازیکنان و کادرفنی تیم ذهن برنده است که با داشتن همین ذهنیت توانسته اند بالای جدول باشند از این به بعد هم می توانند بالای جدول باشند چرا که ذهنیت و اهداف بزرگی دارند.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مهدی مومنی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص اینکه چه شد تا تصمیم گرفت در نیم فصل دوم به تیم ملوان بپیوندد اظهار داشت: «یک فصل بسیار خوبی را به همراه بازیکنان و کادرفنی باتجربه در استقلال خوزستان تجربه کردم. با رسیدن به نیم فصل پیشنهاداتی را از تیم‌های لیگ برتری دریافت کردم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که پس از مشورت با دوستان تصمیم گرفتم با توجه به شرایط خوبی که ملوان در صدر جدول دارد به این تیم ملحق شوم.»

مومنی ادامه داد: «اینکه صحبت از آمدنم به ملوان می شود باید بگویم که خیلی سختی کشیدم تا به این تیم برسم خدا را شکر باشگاه استقلال خوزستان همکاری کردند که جا دارد از آقایان بهمن روشنایی، کیوان بابادی تشکر کنم که برای سرانجام رسیدن این انتقال کمک کردند، در این میان باشگاه ملوان خیلی پیگیر انتقالم بود. آمدن به یک تیم جدید خوب است اما به شرطی خیلی خوب می شود که توانست عملکرد مطلوب و خوبی را در تیم جدید بجا گذاشت.»

مهاجم جدید تیم فوتبال ملوان افزود: «تمام تلاشم این است که به تیم ملوان کمک کنم در این یک الی ۲ روزی که به تیم اضافه شدم به عینه دیده ام که ذهنیت‌ها در این باشگاه بزرگ و مردمی مثبت بوده و همه عوامل باشگاه پرانرژی  هستند و تمام تلاش‌شان را به کار بسته اند تا تیم در پایان فصل به مقام قهرمانی رسیده و به لیگ برتر صعود کند.»

وی اضافه کرد: «چند بازیکنی که به تازگی به تیم اضافه شدیم باید در راستای هدف و سیاست باشگاه به تیم کمک کنیم. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن از حریفان سخت خواهد بود.»

مومنی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد مطلوب فصل گذشته و نیم فصل اول وی در تیم های شاهین شهرداری بوشهر و استقلال خوزستان در تیم ملوان نیز ادامه خواهد داشت بیان کرد: «ذهنیت من همیشه این است که هر تیمی می روم بهترین عملکردم را داشته باشم و جزو بهترین بازیکنان فصل آن تیم باشم. در تیم ملوان شناخت کافی از بازیکنان ندارم ولی باید خودم را خیلی زود با سایر بازیکنان وفق بدهم. در این میان باید از تفکرات کادرفنی نیز شناخت پیدا کرده و هماهنگ شوم تا خواسته‌های آنها را بتوانم به بهترین نحوممکن در زمین پیاده کنم.»

بازیکن جدید ملوان در خصوص اینکه در دو پست وینگر و مهاجم از او استفاده می شود و در تیم ملوان در این دو پست رقبای زیادی دارد گفت: «اتفاقا بازیکنی رقیب داشته باشد انگیزه و تلاشش بیشتر و چند برابر می شود مشکلی از این بابت ندارم. چه یک دقیقه بازی کنم و چه کل ۹۰ دقیقه، دوست دارم بهتر از رقبایم باشم. مهم اینکه رقیب بودن تبدیل به اتفاق مثبت در تیم شود و به عملکرد تیم کمک کند و در هر مسابقه با سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کند.»

مومنی در خصوص ویژگی‌های هواداران ملوان اظهار کرد: «هواداران ملوان همیشه برای این تیم سنگ تمام می گذارند چرا که آنها هوادارهای دو آتیشه‌ای هستند‌. از  روزی که زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستنم به تیم‌ شد تا الان برای من پیام‌های تبریک می فرستند و به من خیلی لطف داشتند من هم باید جواب این لطف‌ها را در زمین با عملکردی مطلوب و گلزنی پاسخ دهم.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کند که ملوان موفقیت در کسب قهرمانی نیم فصل نخست خود را در پایان فصل با قهرمانی و صعود تکمیل کند بیان داشت: «من با استقلال خوزستان در مقابل این تیم قرار گرفتم. تیمی باکیفیت هستند و بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی را در اختیار دارند ثابت کردند که شایستگی حضور در صدر جدول را دارند. از روز اول حضورم در این تیم، کادرفنی ملوان را مصمم، جدی و انگیزشی دیدم که همین موضوع سبب پیشرفت تیم شده است. در نیم فصل دوم بازی‌های خیلی سختی داریم تمام فکر و ذکر بازیکنان و کادرفنی تیم ذهن برنده است که با داشتن همین ذهنیت توانسته اند بالای جدول باشند از این به بعد هم می توانند بالای جدول باشند چرا که ذهنیت و اهداف بزرگی دارند.»

مومنی در پاسخ به این پرسش که اگر بخواهد یک جمله خطاب به هواداران ملوان بگوید آن جمله چیست گفت: «مطمئن باشند که تمام توانم را برای موفقیت تیم می گذارم تا انشا الله شرمنده آنها نشوم هم بتوانم عملکرد مطلوبی داشته باشم و هم بتوانیم در پایان فصل جشن قهرمانی و صعود بگیریم.»

وی ادامه داد: «در چند سال گذشته هواداران ملوان خیلی اذیت شده اند حق آنها حضور در لیگ یک نیست انشا الله بتوانیم در پایان فصل جشن صعود بگیریم و دل هواداران دو آتیشه، مردم شریف بندرانزلی را شاد کنیم.»

مهاجم ملوان در پایان در خصوص بازی فردا برابر شهرداری همدان نیز اظهار داشت: «در تیم استقلال خوزستان برابر این تیم قرار گرفتم آنها هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تاکتیکی تیم خوبی بودند اما همانطور که گفتم ذهنیت بازیکنان و کادرفنی ملوان این است که در هر بازی برای برد به زمین مسابقه می روند بازی سختی داریم ولی مطمئنا با توجه به ذهنیتی که داریم انشا الله بتوانیم در پایان مسابقه با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.»
ترند های روز