۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
خط حمله آبی‌ها زهردار تر شد؛

بازگشت رحیم زهیوی به استقلال خوزستان

مهاجم سابق استقلال خوزستان بار دیگر با امضای قراردادی رسمی به این تیم بازگشت.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رحیم زهیوی که سابقه بازی در تیم استقلال خوزستان را در کارنامه خود دارد با نظر داوود مهابادی سرمربی این تیم و پس از توافق نهایی با کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بار دیگر با امضای قراردادی رسمی به این تیم بازگشت.

زهیوی پیش از این در تابستان سال ۹۴ به استقلال خوزستان  ملحق شده و به مدت دو فصل و تا پایان فصل ۹۶-۹۵ در عضویت این تیم بود. او در پایان فصل ۹۵-۹۴ موفق شد جام قهرمانی لیگ پانزدهم را با پیراهن این تیم بالای سر ببرد و علاوه بر آن فصل بعد با پیراهن استقلال خوزستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

مهاجم استقلال خوزستان در مدت دو سالی که از سال ۹۴ تا ۹۶ در عضویت این تیم بود در ۴۲ مسابقه برای این تیم به میدان رفت و موفق شد در مجموع ۱۴ گل برای این تیم به ثمر برساند.

وی در ۲ فصلی که به همراه حسن بیت سعید و مهدی زبیدی در عضویت تیم استقلال خوزستان بودند در خط حمله این تیم مثلث زهردار ملقب به ZBZ را تشکیل داده بودند.

زهیوی سابقه بازی در تیم‌های نفت مسجدسلیمان، شهرداری بندرعباس، نفت تهران، صنعت نفت آبادان، الشحانیه قطر، فولاد خوزستان،  سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان را در کارنامه خود دارد.

با پیوستن رحیم زهیوی به تیم استقلال خوزستان و در اختیار داشتن بازیکنانی چون اکبر آفاقی، فرشاد جانفزا، صیاد کوکبی، علی کیانی فر و... خط حمله این تیم زهردار تر از قبل شد.