۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کلیه آرای انضباطی مرحله نخست لیگ سه صادر شد؛

رسمی؛ آغاز مرحله نهایی لیگ سه قبل از پایان سال

کلیه پرونده های انضباطی مطروحه مربوط به رقابت های مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تعیین و تکلیف شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۷
رسمی؛ برگزاری دو هفته ابتدایی مرحله نهایی لیگ سه قبل از پایان سال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با تعیین تکلیف کلیه پرونده های انضباطی مطروحه مربوط به رقابت های مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاههای کشور مجوز آغاز رقابتهای مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاههای کشور از سوی این مرجع قضایی فدراسیون فوتبال صادر شد.

بر اساس آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تغییری در نحوه صعود و سقوط تیم های حاضر در مرحله نخست رقابت های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و همچنین ماهیت این رقابت ها ایجاد نشد.

در شرایطی که کمیته مسابقات پیش از این روز یکشنبه ۲۲ اسفند را زمان تقریبی برای آغاز رقابت ها تعیین کرده بود، اما گفته می شود این تاریخ با یک روز با تغییر روبرو خواهد شد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار دی اسپورت کمیته مسابقات سازمان لیگ در نظر دارد دو هفته ابتدایی مرحله نهایی رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاههای کشور را قبل از پایان سال برگزار کند. گفته می شود سازمان لیگ قصد دارد هفته نخست رقابت ها روز دوشنبه ۲۳ اسفند و هفته دوم را روز شنبه ۲۸ اسفند ماه سال جاری برگزار کند.

شایان ذکر است؛ ۱۱ بهمن ماه سال جاری بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای از کمیته مسابقات سازمان لیگ درخواست کرد تا آغاز رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته سوم را ا تعیین و تکلیف تعدادی از پرونده‌های انضباطی مربوط به مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاههای کشور به تعویق بیاندازد.
ترند های روز