۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
ملوان آمده بود تا با یک مساوی شیراز را ترک کند؛

طهماسبی: تیمی که زمین برای تمرین ندارد نمی تواند موفق شود

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز با بیان اینکه دو هفته است زمین برای تمرین نداریم،گفت: از ارگان هایی که در شیراز زمین فوتبال دارند می خواهیم مشکل اساسی ما را حل کنند.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۷
طهماسبی: تیمی که زمین برای تمرین ندارد نمی تواند موفق شود
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رشید طهماسبی پس از شکست تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: تا ساعت ۲۴ و حتی یک بامداد هر روز به دنبال زمین برای تمرین در شیراز می گردیم و این امر موجب می شود تمرکز بازیکنان برای بازی از بین برود.

طهماسبی ادامه داد: مگر می شود یک تیم که در دسته یک حضور دارد در یک چهارم زمین آن هم اگر پیدا شود، تمرین کند؟ ضمن اینکه نمی خواهم باخت را توجیه کنم اما بازیکنانم بدون تمرین در مسابقات لیگ به مصاف حریفان می روند.

سرمربی قشقایی با اظهار اینکه تیمش آبروی فوتبال استان و شهر شیراز است، گفت: ما بازیکنان را به صورت تئوری آماده مسابقات می کنیم زیرا زمین برای مرور کار های تاکتیکی نداریم.

وی در مورد بازی هم بیان داشت: تا زمانی که تیم ۱۰ نفره نشده بود تیم برتر میدان بودیم و فرصت هم برای گلزنی داشتیم و بعد از اینکه بازیکن ما اخراج شد باز هم خوب بازی کردیم و موقعیت داشتیم.

او افزود: تیم ملوان آمده بود تا با یک مساوی شیراز را ترک کند اما اگر از فرصت ها استفاده می کردیم نتیجه ای غیر از باخت رقم می خورد با این حال به تیم ملوان تبریک می گویم.

طهماسبی تاکید کرد: مدیریت باشگاه مشکلات مالی را حل کرده است و چند بازیکن جدید را گرفته ایم اما تیمی که زمین برای تمرین ندارد نمی تواند موفق شود و از همه ارگان هایی که در شیراز زمین چمن دارند می خواهیم تا به کمک تیم مردمی قشقایی بیایند.
ترند های روز