۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
آقایان فقط ادعای حمایت از بومی را دارند؛

قنواتی: بچه این شهر هستم اما از ما حمایت نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر نسبت به عدم حمایت مسئولان شهری از این تیم انتقاد شدیدی کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۶
قنواتی: بچه این شهر هستم اما از ما حمایت نمی‌کنند
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ موسی قنواتی سرمربی تیم خلیج فارس بندرماهشهر که در اولین سال حضور این تیم در لیگ دسته دوم توانسته نتایج درخشانی کسب کند این روزها به شدت از عدم حمایت مسئولین شهرش گلایه دارد. قنواتی در این خصوص گفت: متاسفانه در این فصل ۲ ماهه اول به ما کمک کردند ولی از اول دی ماه تاکنون کسی به داد ما نرسیده است و حتی دریغ از یک آب معدنی. فرماندار و نماینده مجلس به هیچ عنوان جوابگوی ما نیستند. انگار نه انگار که در جمع هشت تیم برتر جام حذفی قرار گرفته ایم. این اتفاق در تاریخ فوتبال بندرماهشهر بی سابقه بوده است اما مسئولین شهری حمایتی نکرده اند. 

قنواتی ادامه داد: این آقایان همیشه ادعای حمایت از نیروی بومی دارند، اما کدامشان از تیم ما و بنده به عنوان نیروی بومی حمایت کرده است یعنی من در تخصص خودم نخبه نیستم!!!. اگر مربی دیگری تیم را به جمع هشت تیم برده بود الان مجسمه اش را در میدان وسط شهر می ساختند اما چون بچه این شهرم هیچکدام از آقایان عین خیالش نیست. من با همه این ناملایمات کنار آمده ام ولی مردم ببینند و بدانند که مسئولینی که سنگ بومی بودن به سینه میزنند در عمل چگونه اند،فقط ایام انتخابات که می‌شود همه حرف از نفرات بومی می زنند مگر الان هم نماینده و فرماندار بومی نیستند چرا به فکر جوانان این شهرستان نیستید. سوالم از نماینده محترم و فرماندار این است چه تفاوتی بین شرکت نفت و گاز امیدیه، نفت و گاز گچساران و پتروشیمی جم با پتروشیمی های حاضر در منطقه هست که آنان سالانه ۱۰ میلیارد هزینه ورزش می‌کنند ولی 23 پتروشیمی مادر در اینجا هست دريغ از یک ریال کمک به ورزش! اگر آنان زیر مجموعه وزرات نفت یا رفاه هستند اینجا هم همینگونه ست پس تفاوتی وجود ندارد جز سوء مدیریت!
جناب آقای فرماندار چند روز گذشته مصاحبه ای از حضرتعالی خواندم که همه رو تکلیف کردید که آثار ناملموس ثبت شده شهرستان را به کشور بشناسانند جهت اطلاع حضرتعالی و دیگر مسئولان بگویم قریب ۲ سال است در اقدامی فرهنگی خوریات ثبت شده ملی شهرستانی را بروی پیراهن این باشگاه طراحی کرده ایم حتی دریغ از یک تشکر خشک و خالی از طرف متولی میراث فرهنگی شهرستان.

قنواتی در خصوص تقابل با مس رفسنجان گفت: ما هیچ ترسی از هیچ تیمی نداریم تنها لازم است که مشکلات بدیهی ما حل شود. امیدوارم نماینده محترم شهرستان با جدیت به این موضوع ورود کرده و دست از ندانم کاری بردارند و نماینده شهر خود را برای این دیدار حساس و ادامه فصل همراهی کنند.