۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
تصمیمات احساسی و عدم ثبات مدیریتی؛

نسخه تکراری مالک خیبر برای خرم آبادی‌ها

عبدالله ویسی از هدایت تیم خیبر خرم آباد برکنار و فراز کمالوند جایگزین وی شد!
کد خبر: ۱۱۷۳۳۱
نسخه تکراری مالک خیبر برای خرم آبادی‌ها
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در پی دو شکست متوالی و کسب یک تساوی در سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک مالک باشگاه خیبر خرم آباد عبدالله ویسی را از هدایت این تیم برکنار و فراز کمالوند را جایگزین وی کرد!

برکناری مربیان خیبر خرم آباد در طول دو فصل اخیر با مالکیت فعلی به امری طبیعی و نسخه تکراری برای خرم آبادی‌ها تبدیل شده است. باشگاه خیبر فصل گذشته با مالکیت فعلی علارغم در اختیار داشتن بودجه ای در حد تیم‌های لیگ برتری تغییرات زیادی را در راس نیمکت خود داشت و تصمیمات احساسی و عدم ثبات در مدیریت این باشگاه سبب شد تا خرم آبادی‌ها از این موضوع متضرر شده و در پایان فصل نتوانند راهی لیگ برتر شوند.

با مرور عملکرد مدیریتی باشگاه خیبر در فصل اخیر و جاری می توان به سادگی به عدم ثبات مدیریتی در این باشگاه پی برد چرا که خیبری‌ها در یک فصل و نیم ۵ بار سرمربی خود را تغییر داده و جالب اینکه با ۴ تغییر اخیر خود دستاورد مهمی را نیز بدست نیاوردند!

خیبر فصل گذشته کار را با امید روانخواه آغاز در ادامه مسئولیت فنی این تیم به عبدالله ویسی و در شرایطی که امیدها برای صعود این تیم به لیگ برتر کمرنگ شده بود در دو هفته پایانی لیگ هدایت این تیم به محسن عاشوری سپرده شد و در نهایت نیز نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند! با این حال آنها در جام حذفی هم موفق نشدند و با شکست برابر ملوان از دور رقابت‌ها حذف شدند!

همان نسخه تکراری توسط مالک جوان خیبر در فصل جاری نیز برای خرم‌آبادی‌ها پیچیده شد چرا که آنها در ابتدای فصل کار را با محسن عاشوری آغاز کردند در ادامه با برکناری عاشوری، ویسی را جایگزین وی کردند و حالا در شرایطی که نتوانسته‌اند با در اختیار داشتن بودجه‌ای در حد یک تیم لیگ برتری تا پایان هفته بیستم رتبه‌ای بهتر از رتبه چهارم را کسب کنند پس از دو شکست و یک تساوی با اخراج ویسی فراز کمالوند را جانشین وی کردند!

انتخاب کمالوند به عنوان سرمربی خیبر به منظور بومی بودن او صورت گرفته است اما همین انتخاب موج عظیمی از اعتراضات هواداران خیبر را به دنبال داشته است. کمالوند که غیر از آوردن تراکتور از لیگ یک به لیگ برتر حدود یک دهه است که موفقیتی را با تیم‌های تحت هدایت خود کسب نکرده است حالا بر روی نیمکت تیمی نشسته است که هدفی جز صعود ندارد!

سرمربی جدید خیبر رکوردار تغییر باشگاه بدون کسب موفقیت در طول یک فصل و نیم است، او فصل گذشته کارش را با شاهین آغاز کرد در نیم فصل دوم راهی استقلال شد، پس از جدایی از استقلال راهی سایپا شد اما در سایپا بیشتر از دو بازی دوام نیاورد و در شرایطی که سقوط سایپا به لیگ یک پس از شکست برابر پیکان با هدایت وی مسجل شده بود از سمت خود استعفاء داد! او ابتدای فصل هدایت تراکتور را برعهده گرفت اما با حواشی که در زمان نقل و انتقالات پیش فصل در این تیم ایجاد شد با فشار و اعتراض هواداران تراکتور از سمت خود استعفاء داد! او پس از استعفا از هدایت تراکتور راهی نفت مسجدسلیمان شد و پس از چند هفته عدم نتیجه گیری و اعتراض هواداران مسجدسلیمانی به نتایج این تیم در آنجا هم دوام نیاورد و از سمت خود استعفاء داد!