۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
نظرمحمدی در آستانه اخراج؛

هومن افاضلی مدیرفنی چوکای تالش شد

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال چوکای تالش در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور علارغم کسب نتایج مطلوب در هفته‌های اخیر با حواشی‌های زیادی مواجه و در شرایطی که در صدر جدول گروه نخست این رقابت‌ها قرار داشت پس از ایجاد حواشی‌های پیش آمده صدر را از دست داد و به رده دوم سقوط کرد.

بازیکنان این تیم در چند مرحله به دلیل دریافتی‌های کم از سوی مدیریت و مالک باشگاه دست به اعتصاب زده و حاضر به برگزاری تمرین نشدند و بدنبال آن نیز علی نظرمحمدی سرمربی سبزپوشان تالشی دست به استعفا زد اما هر بار پس از استعفاء با قول و وساطت مسئولان شهری تالش به اردوی چوکایی‌ها بازگشت.

این پایان حواشی چوکا نبود چرا که نظرمحمدی در مصاحبه پس از آخرین بازی تیمش در سال ۱۴۰۰ به مدیریت باشگاه چوکا حمله و نسبت به اوضاع آشفته این باشگاه معترض و انتقاد شدیدی کرد.

حال پس از گذشت چند روز از این اتفاقات و حواشی‌ها شنیده می شود علی نامداری مالک باشگاه چوکای تالش قصد برکناری علی نظرمحمدی و انتخاب سرمربی جدید به عنوان جایگزینی وی را دارد و بر همین اساس امروز پس از توافقی که با هومن افاضلی صورت داده وی را به عنوان مدیرفنی تیمش انتخاب و به همراه این مربی امروز در تمرین چوکا حضور یافته است.

گفته می شود نامداری در تمرین امروز چوکا خطاب به بازیکنان نیز اعلام کرده است که قصد انتخاب سرمربی جدید را دارد و تا انتخاب سرمربی جدید مدیریت فنی چوکا برعهده هومن افاضلی خواهد بود.
ترند های روز