۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کافر همه را به کیش خود پندارد!

حمله تند مالک خوشه طلایی به کمالوند

مالک باشگاه خوشه طلایی ساوه واکنش تندی را نسبت به اظهارات فراز کمالوند سرمربی خیبر خرم آباد نشان داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حسین پرویزی مالک باشگاه خوشه طلایی ساوه در خصوص اظهارات و اتهامات فراز کمالوند سرمربی خیبر خرم آباد علیه باشگاه ساوجی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: ما به خاطر یک تیم خاص بازی نمی کنیم ما اگر مس و خیبر را می بردیم مدعی صعود می شدیم حتی الان هم می توانیم مدعی صعود باشیم هنوز ۱۰ بازی باقی مانده و مشخص نیست کدام تیم‌ها صعود کنند، بازیکنان ما پاک تر از آن هستند که این آقا به خودش اجازه می دهد در مورد آنها این چنین صحبت کند.

پرویزی ادامه داد: با صحبت‌هایی که با جناب استاندار، فرماندار و صاحبان صنعت در استان داشتیم به ما قول مساعد کمک مالی و حمایت دادند و ما بر اساس آن با نماینده بازیکنان صحبت کردیم و قرار شد به میزان ۲۰ درصد از قراردادهایشان تا پایان فروردین ماه به بازیکنان چک بدهیم تا با تزریق پول به باشگاه چک‌های آنان وصول شود. رسید چک‌های کشیده شده و توافق نامه‌ای که بین ما و بازیکنان نوشته شده موجود است. بعد از اینکه ما چک را به بازیکنان دادیم تمرینات تیم از هفتم فروردین‌ماه شروع شد.

مالک خوشه طلایی افزود: اینکه این آقا می گوید بازیکنان خوشه طلایی بدون دریافتی به تمرینات برگشتند و از قبل برنامه ریزی شده بود اصلا صحت ندارد و باید در جواب این آقا بگویم کافر همه را به کیش خود پندارد!

وی بیان داشت: البته در این میان تیم‌های دیگر بدنبال این بودند که اعتصاب بازیکنان شکسته نشود تا بتوانند به راحتی از این فرصت استفاده کرده و امتیاز بگیرند.

پرویزی اضافه کرد: پسر آقای حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در تیم ما است و اتفاقا یکی از بازیکنان اعتصابی خود او بود حتما او نیز مشکل دارد که دست به اعتصاب زده است!

ایشان اظهار داشت: در خصوص این صحبت‌ها و اتهامات علنی که به باشگاه خوشه طلایی وارد کردند اقدام قضایی انجام خواهیم داد و به نماینده حقوقی باشگاه هم اعلام کردیم اقدامات لازم را انجام دهد تا هر آقایی به خود اجازه ندهد تا یک سری اظهارات سخیف را با نسبت دادن به باشگاه خوشه طلایی که سال ها است از جیب شخصی خود هزینه می کند تحویل مردم دهد. آقای کمالوند! ما اگر اینکاره بودیم و این کارها را انجام می دادیم که خیلی وقت از اینها به لیگ برتر صعود می کردیم!

مالک خوشه طلایی اضافه کرد: بازیکنان ما ۴ هفته قبل از بازی برابر مس کرمان اعتصاب کرده بودند که ما هر بار با وعده و وعید آنها را سر تمرین می آوردیم، جالب است خود آقای کمالوند از وضعیت و مشکلات مالی ما اطلاع دارد اصلا آن شخصی که پیش من آمده بود و خواهان خرید امتیاز تیم بود معرف خود آقای کمالوند بود! و ما را با بدقولی خودش سرکار گذاشت. اصلا صدایی که خود کمالوند برای من فرستاده را دارم که می گوید من شرمنده شما شدم چرا که معرف‌ام بدقولی کرده است حالا این آقا که همه این مسائل را می داند می آید و در رسانه ملی در مورد تیم ما اظهار نظر کرده و اتهاماتی را می زند.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ادامه داد: شدیدا پیگیر اظهارات این آقا خواهم بود تا بیاید ثابت کند با کدام و سند این اظهارات سخیفی را علیه باشگاه خوشه طلایی بر زبان می آورد تمام ایران من را می شناسد بازیکنان ما جزو پاک ترین بازیکنان ایران هستند. اجازه نمی دهم هر کسی از جایش بلند می شود به تیمی که مالکش من هستم چنین اتهامات را بزند.

پرویزی گفت: آقای کمالوند از آفسایدی که به اشتباه گرفته شده صحبت می کند اما صرفا جهت اطلاع این آقا بگویم که در بازی رفت، ما با نتیجه ۲ بر یک تا دقایق پایانی از خیبر پیش بودیم اما در دقیقه ۲+۹۰ گلی زدند که کاملا آفساید بود ولی داور آن را مردود اعلام نکرد تا خیبر از یک شکست خانگی فرار کند.

وی بیان کرد: این آقایانی که می خواهند ضعف خودشان را با وارد کردن اتهامات به شخص یا باشگاه دیگری بپوشانند پیشنهاد می دهم بروند و خودشان را قوی و برنامه ریزی کنند و از ایجاد حاشیه دست بردارند.

مالک باشگاه خوشه طلایی با افشای اینکه میزبانی آنها در بازی برابر خیبر در تهران بود اما دست هایی پشت پرده بازی را به اراک منتقل کرد گفت:‌ دو روز مانده به بازی میزبانی ما جای دیگری بود ما تهران را معرفی کرده بودیم اما چه دستی در کار بود که خیبری ها سه روز قبل از بازی هتل امیر کبیر اراک را رزرو کرده بودند خدا بهتر می داند!