۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
اعتراض شدید بندرنشینان به کمیته داوران؛

خلیفه اصل: انتخاب کوبل گیلانی شائبه برانگیز است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس انتخاب کوبل گیلانی برای قضاوت در دیدار هفته آینده تیمش برابر شهید اورکی اسلامشهر را شائبه برانگیز می داند.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد که بر اساس اعلام این کمیته؛ کوبل داوری متشکل از داوران گیلانی دیدار دو تیم شهید اورکی اسلامشهر و شهرداری بندرعباس را قضاوت خواهند کرد.

انتخاب کوبل داوری هم استانی با رقیب مستقیم شهرداری بندرعباس در بالای جدول یعنی چوکای تالش حساسیت‌هایی را برای تیم بندرنشین به وجود آورده و آنها نسبت به تصمیم و انتخاب کوبل داوری گیلانی برای قضاوت دیدار هفته آینده تیمشان اعتراض شدیدی دارند.

امیر خلیفه اصل سرمربی شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در این خصوص اظهار داشت: تیم ما در صدر جدول با تیم چوکای تالش رقابت نزدیک و مستقیمی دارد بنابراین نباید در هفته‌های پایانی اتفاقاتی رقم بخورد که هم برای ما و هم برای سایر مدعیان شائبه برانگیز باشد.

خلیفه اصل ادامه داد: قصد جسارت به داوران، هیچ شخص، نهاد و یا باشگاه دیگری را ندارم اما ما توقع داریم کمیته‌های قضایی و اجرایی فدراسیون فوتبال در هفته‌های پایانی نظارت ویژه‌ای بر مسابقات داشته باشند تا تمام نتایج در درون مستطیل سبز رقم بخورد اصول حرفه‌ای گری و اخلاق ما بر مبنای رعایت فوتبال پاک است و بر همین مبنا پیش خواهیم رفت.

سرمربی شهرداری بندرعباس افزود: دیدار بعدی ما با شهیداورکی تیم چهارم جدول است که شانس صعود دارد در سوی دیگر ما در صدر جدول با تیم چوکای تالش رقابت مستقیمی داریم اما کمیته داوران با وجود اشراف بر این موضوعات مهم کوبل داوری گیلانی که هم استانی با رقیب مستقیم و اصلی ما برای صعود است انتخاب کرده همانطور که گفتم قصد جسارت به داوران که از قشر مظلوم جامعه هستند و در این چند سال ها در حق آنها ظلم شده است ندارم اما اینکه کوبل داوری هم استانی با رقیب اصلی و نزدیک ما برای قضاوت در دیدار برابر شهیداورکی استفاده می کنند شائبه برانگیز است.

وی اضافه کرد: هر کسی جای ما بود این اتفاق را طبیعی نمی دانست چرا خود کمیته داوران به حساسیت هفته های پایانی اشراف دارد و نباید اقدامی کند که سبب شک و شهبه شود خیلی بعید بود که آنها چنین تصمیم شائبه برانگیزی را انجام دهند.

خلیفه اصل در پایان گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم به دلیل حساسیت مسابقات و به دلیل اینکه شائبه ای پیش نیاید کوبل داوری بازی ما را تغییر دهند، اگر خدایی نکرده نتیجه بازی را بدون مشکل داوری واگذار کنیم یا با تساوی از زمین مسابقه خارج شویم نتیجه را می پذیریم اما اگر خدایی نکرده همین کوبل باشند و اشتباه تاثیرگذاری رخ دهد شائبه ها دو چندان خواهد شد.