۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
داور به نساجی هدیه داد؛

محمودی نیا: الهامی نهایت بی‌ادبی را به‌جا آورد!

مربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست این تیم مقابل نساجی مازندران در وقت‌های اضافه نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: این جام برای ما تمام شد. هدف ما حضور در لیگ برتر و از حالا تمام تمرکزمان را روی بازی با ملوان می‌گذاریم.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محمود محمودی‌نیا با اشاره به شرایط و جو ورزشگاه آزادی تهران اظهار داشت: در ابتدا باید به همه خدا قوت بگویم اما بهتر است در مورد بازی زیاد صحبت نکنیم. از قبل می‌دانستیم و در کنفرانس پیش از بازی هم گفتیم حریف ما در نیمه نهایی خوب آماده شده و از همه ابزارهایش استفاده کرده است. آنها بردند و به همه آنها تبریک می‌گویم اما  امشب اتفاقاتی در ورزشگاه آزادی افتاد که جنگ نابرابر بود و در تعجب هستم چرا در این اتفاقات مسئولان برگزاری هم دخیل بودند؟!

وی ادامه داد: پرتاب بطری‌های آب و فشاری که هواداران نساجی روی تیم ما آوردند، بی عدالتی است. ما حق داریم آرامش داشته باشیم اما وقتی اعتراض کردیم گفتند اینجا آزادی است. چرا قانون در ورزشگاه ما باید اعمال شود اما در ورزشگاه آزادی این قوانین را رعایت نمی‌کنند؟

مربی مس کرمان اضافه کرد: شرایط پشت نیمکت ما خوب نبود. ما آمده بودیم بازی کنیم اما نمی‌دانستیم باید برای جنگ آماده شویم. به بازیکنان نساجی و هوادارانش کاری نداریم اما نباید حق را ناحق کنیم. سرمربی نساجی الفاظی را به سرمربی ما نسبت داد که از اخلاق فوتبالی به دور بود و نباید حرفی را زد که برای آن نه سندی داریم و نه استدلالی. 

او با اشاره به پنالتی که برای نساجی در دقیقه ۱۱۸ گرفته شد، افزود: داور هدیه خوبی به همه داد. بازیکن جوان ما پایش را برای توپ انداخت اما به نظرم داور سخت‌گیری کرد و نقطه پنالتی را نشان داد. به هر حال این بازی تمام شد، فلسفه حضور ما در جام حذفی این بود که بازیکنان جوان ما میدانی برای نشان دادن توانایی‌های خود داشته باشند اما جبهه اصلی و هدف ما حضور در لیگ برتر است. در آن مسابقات حق لغزش نداریم و بازیکنانی را امشب به زمین فرستادیم که شاید ۱۰ تا ۲۰ درصد آنها در بازی با ملوان به میدان بروند. دوست داشتیم در فینال جام حذفی باشیم اما نشد و هدف مهم‌تر ما حضور در لیگ برتر است.