۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
در کنار هجمه وارد کردن، حواستان به حق الناس باشد؛

هجمه وارد کنید ولی آتش نسوزانید!

مس کرمان در هفته ۲۷ رقابت‌های لیگ یک توانست شاهین بوشهر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به سه امتیازی صدر جدول برسد ولی نوع گلی که این تیم به ثمر رساند حواشی زیادی را به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۶
حجمه وارد کنید ولی آتش نسوزانید!
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ لیگ یک به روزهای حساسی رسیده و همین امر موجب شده تا تیم ها به هر اتفاقی که به نظرشان مشکوک باشد، بدون توجه به ترکش ها واکنش نشان دهند.

یکی از این اتفاقات گلی است که مهاجم مس با اشتباه مسلم مدافع شاهین به ثمر رسید. همین یک اشتباه برای به حاشیه کشیدن شاهین و این بازیکن نگون بخت کافی است ولی چرا هیچکس به این موضوع ورود نمی کند که چرا در همین شاهین پول قرارداد بازیکنان را نمی دهند و با تهدید به محرومیت بازیکنان را به زمین مسابقه می فرستند؟

چرا هیچ ارگان و نهادی به موضوع تیم های بدهکار و بازیکنی که در طول فصل حداقل به ۵۰ میلیون برای خرید چند جفت کتونی استوک دار نیاز دارد و پولی از باشگاه نمی گیرد تا مایحتاج خود و خانواده اش را تهیه کند، ورود نمی کند؟

بدون شک هر اتفاقی که به روح جوانمردی فوتبال آسیب برساند را همگان محکوم می کنند ولی ای کاش قبل از آتش انداختن به قیصیریه، ابتدا به همین موارد پیش پا افتاده توجه و یا حداقل کمی در مورد این اشتباه تحقیق می شد.

پس از هجمه ای که علیه مدافع شاهین ایجاد شد، خبرنگار دی اسپورت با ارسال فیلم صحنه مربوطه برای چند بازیکن و کارشناس، نظر آنها را در مورد اشتباه فوق جویا شد که ماحصل این صحبت ها را در زیر می خوانید.

جدای از این که هر چهار کارشناسی که دو نفرشان در لیگ برتر بازی می کنند، یک نفر جزو پیشکسوتان خوشنام فوتبال ایران محسوب می شود و یک نفر دیگر در لحظه رخ دادن این اتفاق در زمین مسابقه و چند قدمی بازیکن شاهین حضور داشت، این اتفاق را سهوی دانسته و گفتند: با توجه به دقیقه (۶۸) که این اتفاق رخ داد و همچنین سر خوردن بازیکن مورد نظر پس از استپ توپ، کاملا مشخص است که اتفاق سهوی و جزو اشتباهات فوتبالی محسوب می شود که ممکن است برای هر مدافعی رخ دهد و قصد و غرضی در آن دخیل نبوده است.

تمام اینها در حالی است که بدون شک کمیته اخلاق، بهتر از هر نهاد و فردی می تواند زوایای پنهان این ماجرا را کشف و اعلام کند و انشا الله در آن روز حق الناسی به گردن هیچکس نباشد.