۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
آنها به لطف داور مساوی کردند؛

شهبا: آنطور خوشحالی شهربابکی ها عظمت ما را نشان می دهد

سرمربی آرمان گهرسیرجان گفت: بازیکنان مس شهربابک در زمین خودشان با کمک و لطف داور بعد از دقیقه ۹۶ بازی به ما گل زدند و این مسئله در کنار شادی بیش از حد آنها، نشان‌دهنده بزرگی، عظمت و کیفیت تیم آرمان‌گهر است.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۶
شهبا: آنطور خوشحالی شهربابکی ها عظمت ما را نشان می دهد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ قاسم شهبا سرمربی تیم آرمان‌گهر سیرجان پس از دیدار با مس شهربابک، با سخت توصیف کردن این بازی گفت: بچه‌های ما فوق‌العاده بازی کردند و در همان‌نیمه اول به گل نیز رسیدیم. در ادامه بازی نیز با صحبت‌ها و راهنمایی‌هایی که انجام دادیم، بازیکنان خیلی منطقی کار را دنبال کرده و به خوبی از گل زده  دفاع کردیم.

شهبا ادامه داد: داور با وجود آن‌که ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت و چند بار نیز قصد داشت سوت پایان بازی را بزند،  متاسفانه این کار را نکرد تا در دقیقه ۶ و ۲۰ ثانیه وقت تلف‌شده ما گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی آرمان گهر افزود: این نتیجه چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. بازیکنان ما مردانه و با تمام وجود بازی کردند و باید بگویم درود بر شرف شما. با افتخار می‌گویم درود بر شما که بسیار منطقی بازی کردید، خسته نباشید و خداقوت. 

وی بیان داشت: بازیکنان مس شهربابک در زمین خودشان با کمک و لطف داور بعد از دقیقه ۹۶ بازی به ما گل زدند و این مسئله در کنار شادی بیش از حد آنها، نشان‌دهنده بزرگی، عظمت و کیفیت تیم آرمان‌گهر است. درحالی‌که اگر لطف داور شامل حال‌شان نمی‌شد، بازی را وا‌گذار می‌کردند.

شهبا در پایان گفت: ضمن تبریک دوباره به بازیکنانم بابت کیفیت و منطق بالای بازی‌شان، می‌گویم که ناامید نباشید زیرا توکل ما فقط به خدا است و به لطف او، نتیجه و حاصل تلاش‌های خودتان را خواهید دید.