۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

سیدعباسی: تماشاگران استقلال بازی را درآوردند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مقابل استقلال تا دقایق پایانی خوب مقاومت کردیم اما در نهایت شکست خوردیم.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت، سید داود سیدعباسی پس از شکست یک بر صفر شهرخودرو مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به شناختی که از استقلال داشتیم، سعی کردیم در کل بازی آنها را کنترل کنیم و بازی به سمت و سویی که ما علاقه داشتیم، می‌رفت، اما استقلال با حمایت همه جانبه تماشاگرانش به دروازه ما فشار آورد و به گل رسید. دقایق زیادی را مقابل تیمی که از ابتدای فصل در تمام مسابقاتش امتیاز گرفته، مقاومت کردیم. موقعیت‌های کمی دادیم و در نهایت با ارسال به گل رسیدند. در آن صحنه نیز بازیکن ما آسیب دیده بود و جایش خالی بود.

وی ادامه داد: مقابل تیم خوبی مانند استقلال اگر یک لحظه غفلت کنید، مجازات می‌شوید. ما هم غفلت کردیم و دو اشتباه انجام دادیم. اول یک توپ بد را لو دادیم و دوم هم یار ما ِآسیب دید.

سرمربی شهرخودرو عنوان کرد: تیم ما خیلی جوان است و چند بازیکن ما شاید اولین بارشان بود که در این جو بازی می‌کردند. فکر می‌کنم تماشاگران استقلال این بازی را درآوردند و تیم شان را رو به جلو هل دادند. بازیکنان خوبی هم دارند و هرکدام به نوبه خودشان می‌توانند برای شما مشکل ساز شوند. درست است پشت نداریم، اما سعی می‌کنیم مشت داشته باشیم. بچه های ما خیلی امروز زحمت کشیدند. درست است که موقعیت زیاد خلق نکردیم، اما در سایر دیدارها هم وقتی موقعیتی پیش می‌آید، بی دقت هستیم. عدم تجربه یا اشکال فنی باعث می‌شود در لحظات حساس تمرکز خوبی نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه به نظرم می‌رسید بازیکنان شما در صحنه هایی به عمد زمین می‌افتادند، گفت: خدا را شاهد می‌گیرم زمانی هم خودم بازی می‌کردم فقط دو بار از زمین بیرون آمدم. یک بار با برانکارد و یک بار هم با دکتر. تا حالا یک بار هم به بازیکنانم توصیه نکردم که این کارها را بکنند. گلی هم که خوردیم بازیکن ما واقعا آسیب دیده بود. در خیلی از بازی‌ها مثل گل گهر و نفت آبادان وقتی جلو هم بودیم باز هم این کارها را نکردیم. من چیزی که برای خودم نمی‌خواهم برای دیگران هم نمی‌خواهم. همین الان اگر به رختکن برویم، همه بازیکنان آسیب دیده یخ روی پایشان است. قویا این مسائل را تکذیب می‌کنم.

سیدعباسی عنوان کرد: بازی های الان همه درگیری دارد و بازیکنان روی پای هم تکل می‌زنند. عدم تمرکز ما در لحظات آخر و حساس کارمان را خراب کرد. این را هم باید بگویم که استقلال از دقیقه 80 به بعد موقعیت آنچنانی نداشت و بازی به سود ما در جریان بود، اما یارمان آسیب دید و گل خوردیم.

وی در پایان گفت: تماشاگر واقعا یار دوازدهم است و اگر از ما هم چنین حمایتی شود، شاید بتوانیم در زمین خودمان موفق بیرون بیاییم. در مجموع بازی با تماشاگر زیباست و فوتبال بدون آنها اصلا لذتی ندارد.