۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
سقوطی‌ها یک ساعت زودتر به میدان می‌روند؛

پس از ماشین‌سازی؛ ساعت بازی شاهین بوشهر هم تغییر کرد

ساعت بازی دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و خوشه طلایی ساوه تغییر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پس از تغییر ساعت بازی ماشین‌سازی تبریز و خیبر خرم آباد از ۱۹:۳۰ به ۱۸:۳۰ حالا کمیته مسابقات سازمان لیگ ساعت بازی یک تیم سقوط کرده به رقابت‌های لیگ دسته دوم یعنی شاهین شهرداری بوشهر را نیز تغییر داد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ؛ دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و خوشه طلایی ساوه که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر برگزار شود از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد.

گفته می شود دلیل تغییر ساعت دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و خوشه طلایی ساوه مشکل نور ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر بوده است.

با وجود اینکه نتایج و امتیازات ۶ دیدار باقی مانده ماشین‌سازی و شاهین شهرداری بوشهر تاثیر در سرنوشت این دو تیم ندارد اما نتایج دیدارهای این تیم‌ها با سایر تیم‌هایی که شانس صعود دارند و یا گزینه سقوط هستند از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به نوعی در سرنوشت صعود و سقوط تیم‌ها تاثیر دارند حالا اینکه چرا دیداری مثل دیدار ماشین سازی و خیبر خرم آباد که تیم خرم‌آبادی همچنان از شانس صعود برخوردار است یک ساعت زودتر از سایر تیم‌های مدعی آغاز می شود سوالی است که کمیته مسابقات سازمان لیگ بهتر از هر کسی می تواند پاسخگوی آن باشد.