۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
اعتراض مربی ملاثانی به انتخاب کمیته داوران؛

بوستانی: کوبل شمالی شائبه و حساسیت‌ها را بالا می برد

مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی نسبت به انتخاب داور اهل شمال کشور برای قضاوت در دیدار امروز تیمش برابر شمس آذر قزوین معترض شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از رسانه باشگاه استقلال ملاثانی؛ توفیق بوستانی با اعتراض به انتخاب کوبل اصالتا شمالی برای قضاوت در دیدار تیمش برابر شمس آذر قزوین اظهار داشت: ما و تیم رایکا بابل در جدول مسابقات رقیب هم هستیم و برای بقا تلاش می کنیم اما در این میان نمی دانم کمیته داوران چه اصراری به انتخاب داور از شمال کشور برای قضاوت در جنوب کشور داشت که یک کوبل کاملا شمالی را برای قضاوت بازی ما انتخاب کرده است.

بوستانی افزود: آقای باستان و کمک‌هایی که برای قضاوت در بازی امروز انتخاب شده‌اند برای ما انسان‌هایی بسیار محترم و ارزشمندی هستند اما اینکه برای قضاوت بازی‌ خانگی ما که در جنوب کشور میزبانیم و رقیب یک تیم شمالی در جدول مسابقات هستیم یک کوبل کاملا شمالی انتخاب می کنند این موضوع شائبه و حساسیت‌ها را بالا می برد.

مربی استقلال ملاثانی ادامه داد: سوالی که من از آقایان مسئول در کمیته داوران دارم این است که چطور شده است ناظر داوری بازی را از استان بوشهر انتخاب کرده‌اند اما داوران بازی از شمال کشور هستند چه دلیل و اصراری وجود داشت که داوران را از شمال کشور انتخاب کنند.

وی افزود: مسئولیت چینش داوران با کمیته داوران است و ما خدایی نکرده نمی خواهیم به کار این کمیته دخالت کنیم اما اینکه چنین اقداماتی آن هم در این مقطع حساس انجام می شود کمی نگران کننده است.

بوستانی بیان داشت: در کل ما از پیش قضاوت نمی کنیم اما طبق روالی که کمیته داوران در سال‌های پیش در دستور کار خود قرار داده داوران مسابقات را از استان‌های همجوار و نزدیک انتخاب می کنند تا مسافتی که قرار است داوران طی کنند تا به مقصد برسند کم باشد و مهم تر از آن در هزینه‌های فدراسیون نیز مدیریت شود تصمیمی که خود کمیته داوران از سال‌های اخیر اتخاذ کرده اما اینکه چطور شده است که به یکباره از تصمیم خود بازگشته جای بس سوال دارد که آقایان باید در کمیته داوران و فدراسیون باید به آن پاسخ دهند.

مربی استقلال ملاثانی در پایان گفت: امیدوارم داور برنده بازی امروز باشد چون این حساسیت برای مردم خوزستان نسبت به داوری بازی امروز با توجه به دلایلی که اشاره کردم وجود دارد و امیدواریم تماشاگران دلسوزمان با حضور در ورزشگاه یار دوازدهم تیم بومی استقلال ملاثانی باشند.