۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
ویستاتوربین 1 - شهرداری آستارا صفر؛

برد ویستا با سومین پاس طلایی نگهداری

ویستاتوربین همانند بازی رفت موفق شد با گل حجت اسلامی حریف آستارایی را شکست دهد تا امیدها برای این تیم برای بقا افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۹
برد ویستا با سومین پاس طلایی نگهداری
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ شاگردان میلاد بلادی در حالی به مصاف شهرداری آستارا رفتند که باتوجه به نزدیکی امتیازات در پایین جدول نیاز مبرمی به پیروزی مقابل این تیم داشتند.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم ویستا توربین با نمایشی تهاجمی وارد زمین شد و به هدفش هم رسید.

پس از اخراج خسروی در دقیقه ۶۶، تیم شهرداری آستارا عقب نشست و ویستا توربین با ادامه حملات بیست دقیقه به گل پیروزی رسید.

در دقیقه ۷۹ حجت اسلامی بود که موفق شد گل برتری ویستا توربین را بر روی سومین پاس طلایی مرتضی نگهداری بزند و در ادامه نیز بازیکنان این تیم تهرانی توانستند نتیجه را حفظ کنند و به سه امتیاز کلیدی برسند. مرتضی نگهداری مهاجم تیم ویستاتوربین تهران که در دو دیدار گذشته تیمش برابر رایکا بابل و قشقایی شیراز با پاس های خود سبب پای ریزی گل های  تساوی بخش و فرار از شکست تیمش در دیدارهای فوق شده بود در دیدار امروز با ارسال خود سبب پای ریزی گل سه امتیازی تیمش شد تا سومین پاس طلایی خود را به ثبت برساند.

با این نتیجه ویستاتوربین ۳۵ امتیازی شد و در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت. اختلاف این تیم با رایکا در منطقه سقوط به سه امتیاز رسید و از آن سو ویستا حالا فرصت این را خواهد داشت تا رتبه ششم بالا بیاید.

ویستاتوربین هفته آینده بازی حساس و سرنوشت ساز با مس کرمان خواهد داشت و شهرداری آستارا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.