۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
اعتراض جالب شهبا به بی مهری‌ مسئولان سیرجانی؛

نمیدانم چه کار باید بکنم؛ سرمربی آرمان‌گهر استعفاء داد!؟

سرمربی آرمان گهرسیرجان از بی مهری‌ مسئولان سیرجانی نسبت به تیمش بسیار ناراحت است.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۶
نمیدانم چه کار باید بکنم؛ شهبا استعفاء داد!؟
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در میان هیاهو، حساسیت و حواشی‌های امروز رقابت‌های لیگ یک تیم آرمان گهرسیرجان جزو آن دسته از تیم‌هایی است که در طول فصل بدون دامن زدن به حاشیه خاص و با اتکا به بازیکنان و صدالبته مربی با دانش فنی، بومی و جوان خود توانسته نتایج مطلوبی را کسب کند و در بین سه تیم مدعی صعود به رقابت های لیگ برتر قرار بگیرد.

اما آنچه که امروز این تیم بی حاشیه و بومی سیرجانی در طول فصل و بیشتر از آن در بحبوحه و هفته‌های حساس و پایانی لیگ با آن مواجه است به گفته عوامل آرمان گهر بی مهری مسئولان سیرجانی و حتی استانی نسبت به این تیم است.

در مقطعی از فصل خبرهایی مبنی بر عدم تیمداری شرکت آرمان گهر به گوش رسید که در پی اتخاذ این تصیم از سوی مدیران باشگاه آرمان گهر و عدم تزریق منابع و بودجه مالی به باشگاه سیرجانی شهبا و شاگردانش چند هفته‌ای با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردند.

خبر عدم تیمداری شرکت آرمان گهر با انتقال امتیاز این تیم به شرکت جهاد نصر سیرجان رنگ واقعیت بر خود گرفت اما امیدها همچنان برای رفع مشکلات مالی بین عوامل این تیم پررنگ تر شد با انتقال امتیاز آرمان گهر به شرکت جهاد نصر اگرچه با تزریق حدود ۳ میلیارد آن هم با مساعدت مدیرعامل شرکت گل‌گهر سبب شد تا در مقطع عید نوروز درصدی از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شود اما بدون شک این مبلغ برای تیمداری در این شرایط اقتصادی و مهم تر از آن برای تیمی که سودای صعود به لیگ برتر در سر دارد کفاف نمی دهد و می طلبد تا مسئولان شهری و حتی استانی برای حمایت از چنین تیم بومی پای کار باشند.

قاسم شهبا سرمربی بومی آرمان گهرسیرجان که با کسب نتایج مطلوب و قرار دادن تیمش در بین تیم‌های مدعی انتظار دارد تا در این مقطع و در هفته‌های حساس تیمش مورد حمایت شرکت جهاد نصر و مسئولان سیرجانی قرار بگیرد بارها نسبت به بی مهری مسئولان سیرجانی معترض شده و از آنان تقاضای حمایت و کمک کرده است اما گویا اعتراض او بی فایده بوده چرا که تا بحال خبری از حمایت از سوی مسئولان محلی و استانی نبوده و همچنان این تیم زیر سایه بی مهری مسئولان قرار دارد موضوعی که خود شهبا اینبار با اعتراض جالبش در نشست خبری پس از دیدار برابر پارس جنوبی مهر تایید بر آن زد.

قاسم شهبا در نشست خبری پس از دیدار برابر پارس جنوبی جم که اتفاقا با برد تیمش نیز همراه بود اینطور نسبت به بی مهری مسئولان سیرجانی معترض و واکنش نشان داد؛ او اظهار داشت: من فقط به این بسنده می کنم درود به شرف، غیرت و معرفت بازیکنانم که الان مدعی صعود هستند. دیگر هیچ صحبتی ندارم و هیچ صحبتی نمی توانم بکنم. نمی دانم چه کار باید بکنم، برای تیم آرمان گهر آرزوی موفقیت دارم.