۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
در طول هفته به فکر بازی هجومی بودیم؛

رزاقی راد: باید تاوان بازیکن سازی را بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اگر هدف‌مان بازیکن سازی است باید تاوان آن را هم بدهیم.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ایمان رزاقی راد پس از دیدار برابر قشقایی شیراز در خصوص بازی اظهار داشت: ما در این هفته به طور کامل تمرینات‌مان روی تاکتیک‌های هجومی بود حتی اگر دقت کرده باشید ما بازی را با سه مهاجم آغاز کردیم. به بازیکنان‌مان این موضوع را نیز گوشزد کرده بودیم با توجه به اینکه تیم قشقایی در شرایطی قرار دارد که اگر نتیجه را واگذاز کند در بین گزینه های سقوط قرار می گیرد بنابراین احتمال دارد بازی انتحاری انجام دهد باید حواس‌مان جمع باشد همین اتفاق بعد از گل نیز افتاد.

رزاقی راد ادامه داد: تیم قشقایی ۵ الی ۶ دقیقه بازی را از ما گرفت، با توجه به تغییر تاکتیک و سیستم و اینکه در طول هفته فقط تمرینات هجومی انجام داده بودیم تا حدودی در فاز دفاعی مشکل داشتیم که مجبور شدیم از دقیقه ۳۵ به روش، تاکتیک و سیستم همیشگی‌مان برگردیم که خدا را شکر توانستیم بازی را اداره کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: نیمه دوم چند تعویض اجباری به دلیل مصدومیت بازیکنان داشتیم. چیزی که مدنظرم بود من جمله سه امتیاز و برد با تعداد گل بیشتر خدا را شکر به آن دست یافتیم، منتهی با تمام احترامی که به کوبل داوری دارم آنها واقعا قضاوت خوبی در این بازی داشتند اما در یک الی دو صحنه اشتباه داشتند احساس می کنم گلی که دریافت کردیم توپ از خط عرضی دروازه عبور نکرده بود و احساس دیگرم این است که کمک داور دوم پرچمش را به دلیل خطای آفساید زد اما داور چهارم می گفت برای اعلام گل پرچم زده است!

رزاقی راد ادامه داد: در یک صحنه هم توپ ارسالی بازیکن ما در محوطه جریمه قشقایی به دست باز بازیکن این تیم برخورد کرد اما داور اعتقادی به خطای پتالتی نداشت.

سرمربی پارس جنوبی بیان داشت: از ابتدا هم گفتم دوست داریم به بازیکنان جوان بها و میدان دهیم که امروز نیز این کار انجام دادیم هر چند یک مقدار ضعف دارند که باید بیشتر و بهتر کار کرده و این بازیکنان جوان را برای بازی‌های بعد آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در زمان تعویض بازیکنان جوان ترسی نداشت که بازی به تساوی کشیده شود گفت: امسال هدف ما صعود نبود و الان هم می دانیم که شانسی برای صعود نداریم. اگر هدف‌مان بازیکن سازی است باید تاوان آن را هم بدهیم. خدا را شکر بازیکنان جوانی که وارد زمین شدند مثمرثمر واقع شدند گلزنی کردند و در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.