۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
با اعتراض غیر مستند نظم لیگ دو را بهم ریخته اند؛

اعتراض خلیج فارس به سود ون پارس از اشتباهات داوری!

مالک خلیج فارس بندرماهشهر مدعی شد که پس از اعتراض باشگاه ون پارس نقش جهان به اشتباهات داوری؛ قضاوت‌ها در چند دیدار اخیر به نفع این تیم شده است!
کد خبر: ۱۱۷۹۶۵
اعتراض مالک خلیج فارس به سود ون پارس از اشتباهات داوری!
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر، مجاهد محمدی مهر مالک این باشگاه که به شدت از برخی اتفاقات رخ داده ناراحت است، گفت: در لیگ دو اتفاقاتی می افتد که از قاعده فوتبال خارج است. مثلا تمام اتفاقات داوری بعد از اعتراض ون پارس به داوری به نفع ون پارس است. چرا و چگونه اش را هیچکس نمیداند ولی واقعا این شکلی بوده است.
مالک خلیج فارس ضمن تبریک به تیم عامری بابت صعود به لیگ یک، ادامه داد: جا دارد صعود تیم شاهین بندرعامری به لیگ یک را به تمام مردم بوشهر و جنوب کشور و مکتب بزرگ شاهین تبریک بگویم. اما اینکه مدیرعامل ون پارس در آستانه دیدار تیمش مقابل بندرعامری پیام تبریک صعود میفرستد چه معنی دارد؟ اخلاق حرفه ای و فرهنگ ورزش تعریف دیگری دارد که متاسفانه برخی بویی از آن نبرده اند. نتیجه گرفتن به هر قیمتی چه لذتی برایتان دارد؟

محمدی مهر در پایان گفت: ما یاد گرفتیم برا حق خودمان در زمین مسابقه بجنگیم و هر اتفاقی بیفتد به فال نیک میگیریم، خوشحالیم که هیچ وقت حیثیت و شرافت خود را فدای نتیجه گیری در فوتبال نکرده ایم، با شناختی که از مجموعه شاهين بندرعامری داریم گول اینگونه تعریف و تمجید ها را نخواهند خورد .
ترند های روز